עו”ד גירושין במודיעין בתיאום עם בני הזוג

למה חשוב לעבוד בתיאום זה עם זה?

עו"ד גירושין במודיעין יכול להיות בעל מקצוע חשוב מאוד להמשך חייכם אך לעתים הוא דווקא ילבה את הלהבות בינכם לבין בן או בת הזוג. כאשר אתם מגיעים לפגישת ייעוץ עם עורך הדין אתם למעשה שומעים רק את מה שיש לו לומר עליכם בלי לשמוע את הצד השני בגירושין. אולי זה נשמע לכם כמו המצב האידיאלי אך זוגות יכולים להתגרש גם בהחלטה משותפת מההתחלה ועד הסוף כך שהמצב העגום הזה לא יצטרך לקרות. כשעובדים בתיאום זה עם זה התהליך עובר בצורה נעימה יותר, ואתם יכולים להשיג את המטרות שלכם בצורה הרבה פחות קשה ומסובכת שתשפיע על המשך חייכם.

מדוע כדאי לעבוד עם עורך דין אחד בלבד?

התהליך עם עו"ד גירושין במודיעין שנפגש עם שניכם יהיה הרבה יותר מהיר והרבה יותר נכון לכם ולמשפחה שלכם. הסביבה יכולה להבין שאתם מסתדרים ואתם מקבלים את ההחלטות כמו אנשים בוגרים וזה כנראה ישפיע עליכם מאוד. הצד החברתי בגירושין משמעותי מאוד לכולם ואי אפשר להתעלם ממנו. כאשר שניכם מיוצגים על ידי אותו עורך דין אתם מבינים במהרה שאתם צריכים לקבל את ההחלטות ביחד וזה מצריך מכם לשתף פעולה. במהלך תהליך הגירושין יכול להיות שתבינו כמה גדול התהליך שאתם עוברים ואולי אפילו תשנו את דעתכם.

מה ההשלכות הכלכליות של עו"ד אחד?

יש גם השלכות כלכליות חמורות מאוד כאשר בוחרים להיות מיוצגים על ידי שני עורכי דין נפרדים, אחד שמייצג כל צד. עורך דין גירושין במודיעין יכול להגיע למחיר של 100 אלף שקלים כאשר מדובר על תיק מורכב מאוד ואפילו 50 אלף שקלים לתיק די סביר ושגרתי. במקרה הכי טוב תיאלצו להיפרד מסכום שינוע בין 20 עד 30 אלף שקלים וזה התשלום שכל אחד יישא לבד. כאשר שני הצדדים מיוצגים על ידי אותו עורך הדין והם פועלים בתיאום מלא, דרושות פחות ישיבות, הצגת המסמכים מתבצעת בצורה מהירה יותר וכך למעשה העלות הכללית של התיק תהיה 10-20 אלף שקלים לשני הצדדים יחד.

גם הילדים והסביבה ירוויחו

עד כה לא דיברנו על הילדים כי זו נקודה רגישה מאוד אז אם עד עכשיו לא השתכנעתם מדוע עבודה עם עורך דין משותף יכולה להיות מועילה, עכשיו כנראה תשתכנעו. כאשר יש ילדים כל התיק מסובך יותר. תהליך גירושין עם ילדים שונה מאוד והוא יכול להיות רע מאוד לאחד הצדדים שייאבד את המשמורת לחלוטין ולא תמיד זה באמת מוצדק. כאשר מתגרשים ביחד הילדים גם זוכים לתוצאות טובות יותר עבורם כך שהם רואים את שני ההורים או שההורים יקבלו את ההחלטה הכי טובה עבורם ולא משנה מה היא תהיה, וגם הם רואים את אבא ואימא יושבים ומדברים ביחד מה שמועיל להרגשתם.

לקבוע את השעות והמועדים מראש

עוד נקודה חשובה בעבודה עם עו"ד גירושין במודיעין בתיאום עם בני הזוג היא שאפשר לקבוע שעות ומועדים נוחים יותר עבור שניהם. כאשר עובדים עם עורך דין משותף אין באמת 'מלחמה' בבית המשפט ואפשר לקחת את הזמן כאשר הסטטוס המשפחתי נשאר. במקרים כאלו גם אם האבא או האימא לא יגורו בבית בגלל הסכסוכים שהובילו אותם למצב העגום הזה, עדיין אין החלטה משפטית בנושא ואין כוונה להלהיט את האווירה וכך אפשר לחשוב על התהליך לעומק ולקבל החלטות הרבה יותר טובות. גם השיחות מול עורך הדין יוכלו להתבצע בנעימים מה שיוסיף לקבל החלטות רציונליות יותר.
 from vered-levi.tumblr– Feed 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דיני משפחה נפוצים בתל אביב

הסכם משמורת משותפת אצל מגשר גירושין

ניכור הורי - כל מה שחשוב לדעת