עו"ד משפחה לניהול עזבון

עו"ד משפחה יכול לעזור לכם במגוון רחב של נושאים כמו למשל גירושין, הסכם ממון וכן הלאה. אחד הנושאים הפחות משמחים אם כי הפחות מורכבים, כי אין ויכוח משפטי בין שני צדדים בניגוד לגירושין, הוא עיזבון. אמנם אדם שיקר ללבכם הלך לעולמו אך נשאר לכם עיזבון ואתם צריכים לקבל אותו. כיצד זה מתבצע ומה התפקיד של עו"ד משפחה בתהליך?

מה זה בעצם עיזבון?

עיזבון הוא שם כולל לכל הזכויות, היתרות, ניירות הערך, הרכוש והממון שהשאיר אחריו אדם שהלך לעולמו. הוא יכול להשאיר את כל הרכוש וההון הזה דרך צוואה אך כמובן שאם הוא לא הותיר אחריו צוואה יש חוק שקובע למי יילך העיזבון, בדרך כלל לילדים שלו ואם אין לו אז לבני משפחה. העיזבון אמנם יכול להיות גדול מאוד אך זה לא אומר שתקבלו אותו באופן אוטומטי וכמו שהוא. לעתים יהיו שינויים קלים בגלל מיסוי וכמובן שהתהליך הבירוקרטי לקבלה שלו לא צפוי להיות פשוט. לכן יש צורך להיעזר בעורך דין מנוסה שמכיר את התהליך, כאשר עו"ד משפחה יוכל לעמוד לשירותכם בנושא.

מיהו עו"ד שמטפל בעיזבון?

עו"ד משפחה הוא האיש שאתם מחפשים למשימה. עורך דין משפחה יכול להיות מומחה בנושאי עיזבון ממש כמו שיש עורכי דין שמתעסקים בנושא ומתמחים בעיקר בגירושין. בדרך כלל נושא העיזבון יהיה הרבה פחות גדול ומסוך מגירושין שכמובן כוללים דיונים מול עורך דין נוסף שמייצג את הצד השני, כאשר עו"ד שמטפל בעיזבון צריך לשלוט בעיקר בבירוקרטיה. חשוב לזכור כי עו"ד משפחה אמנם יכול לבצע את התהליך אך זה לא אומר שהפעולה שלו תהיה מהירה כמו שעו"ד אחר מנוסה יותר יבצע. לכן אתם חייבים לבחור אותו היטב מה גם שצריך להבין שיש מקרים הרבה יותר מסובכים שמחייבים אתכם להיעזר בעורך דין מקצוען. 

למה ומתי יש בו צורך?

כשיש בעיה משפטית כלשהי אתם חייבים לזכור כי לבד לא תצליחו לקבל את העיזבון אפילו אם הצדק קובע שהוא מגיע לכם. יכולות להיות בעיות שונות בבעלות, במסמכים ובכל מיני נושאים אחרים אפילו אם הם קטנים מאוד שיפגעו בסיכויים שלכם. לכן חשוב להיעזר בעו"ד משפחה. לא רק שהוא יכול לעזור לכם הוא גם יעשה זאת בלי שאתם צריכים לבזבז על כך זמן ומאמצים רבים.
לעתים יש בעיה עם שחרור העיזבון מכיוון שיש עליו ויכוח. הוויכוח יכול להיות בין בני משפחה או עם אנשים אחרים שטוענים שחלק מהעיזבון מגיע להם, לעתים אפילו בעקבות צוואה של בטוח נחתמה בצלילות דעתו של בן המשפחה שלכם.
לעתים העיזבון יהיה בחו"ל. במצב כזה אתם חייבים להיעזר בעו"ד מנוסה שיוכל לעזור לכם במשפט ברמה הבין לאומית כדי שתוכלו לקבל את מה שמגיע לכם. זה יכול לקרות גם לדור הצעיר שמחזיק בנכסים בעיקר באירופה או בארצות הברית אך גם בכל מקום אחר בעולם.

כיצד נבחר את עורך הדין המתאים?

כדי למצוא עו"ד משפחה מתאים אתם חייבים לזכור כי הניסיון עושה את ההבדל. ככל שעו"ד משפחה יהיה יותר מנוסה ובעיקר יתמחה בענייני עיזבון יהיה לכם יותר פשוט לקבל את מה שמגיע לכם. חשוב גם לזכור כי ההמלצות על עורך הדין חשובות מאוד ובנוסף עליכם לבחון את הכימיה שיש לכם עמו. ככל שתהיה כימיה והחיבור ביניכם יהיה טוב יותר תוכלו להיות בטוחים יותר בתהליך. כמובן שכדאי להתעניין גם בתעריף שלו כיוון שהוא יכול להיות יקר מאוד ולא תמיד יש לכך הצדקה. חשוב לבצע סקר שוק מעמיק אחרי שיוצאים מהיגון של אובדן בן המשפחה כדי שתקבלו במהרה את מה שמגיע לכם.
 from vered-levi.tumblr– Feed 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דיני משפחה נפוצים בתל אביב

הסכם משמורת משותפת אצל מגשר גירושין

ניכור הורי - כל מה שחשוב לדעת