מגשרת גירושין באזור מודיעין

מגשרת גירושין יכול להיות אשת המקצוע הכי חשוב בחיים שלכם. אמנם נראה לכם שגישור גירושין לא יעבוד עם כל זוג ובטח לא יעבוד אצלכם אך תתפלאו לגלות עד כמה היא יכולה לעזור לכם. זה הזמן להבין עד כמה היא באמת חשובה, כיצד לבחור אותה נכון ועוד כמה פרטים חשובים עליה.

מיהי מגשרת גירושין ומה תפקידה?

מגשרת גירושין היא למעשה אשת מקצוע מתחום הגישור, היא אמנם לא משפטנית וגם לרוב לא עורכת דין אך בכל זאת חשוב לזכור שמדובר באשת מקצוע מנוסה מאוד בתחומה. יש מקרים בהם עורכי דין יבצעו את הגישור ואז אתם נהנים משתי העולמות אך לא תמיד זה כך ולא תמיד זה אינדיקציה לגישור טוב. מגשרת גירושין צריכה להכיר את התחום המשפטי בעולם הגירושין היטב, היא לא יכולה להיכנס לתחום הזה עם קישורים רגשיים וחברתיים בלבד. יחסי אנוש אמנם חשובים מאוד אך בסופו של דבר יש צורך במישהו שמבינה גם מה החוק אומר. התפקיד שלה הוא להגיע להסכמות בין שני בני הזוג.

כיד נמצא מגשרת גירושין?

כדי למצוא מגשרת גירושין במודיעין אתם חייבים להיעזר קודם כל באינטרנט. לרוב אפשר להיעזר גם בהמלצות מפה לאוזן אך זה קורה רק במידה ואתם מכירים זוג שהתגרש וכבר תהליך גישור. אמנם אם תהליך הגישור לא הצליח לא תמיד כדאי לקבל את הטלפון של המגשרת אך בכל מקרה כדאי לכם לשאול לגבי הבחירה והחוויה כדי שתוכלו להסיק מסקנות ולהתייעל. מגשרת גירושין ניתן למצוא בקלות דרך גוגל אם כי חשוב לזכור כי יש לבצע סקר שוק מעמיק ולבחור את המתאימה מכולן ללא פשרות.

חשוב שיהיו לה ניסיון והמלצות

אי אפשר לבחור מגשרת גירושין בלי שיש עליה המלצות. ההמלצות חשובות מאוד כי הן בסופו של דבר החותם לכך שמדובר במגשרת גירושין טובה. אמנם ההמלצות יכולות להיות מבלבלות וממש לא בטוח שהן יהיו אמינות אך בחינה מעמיקה שלהן וכמות גדולה של המלצות יעידו על מגשרת גירושין מומלצת במיוחד. חשוב לזכור כי הניסיון משמעותי מאוד בהליך כמו גישור גירושין. אמנם לא מדובר על קרב משפטי כמו שעורך דין גירושין צריך לעבור אך בכל זאת יש צורך להבין את המעמד ואת העובדה שאנשים בעלי מטענים רגשיים שהוטענו במשך שנים יושבים זה מול זה וצריכים להגיע לסוף טוב.

צריכה להיות ביניכם כימיה טובה

אי אפשר לבחור מגשרת גירושין בטלפון. אתם חייבים לפגוש אותה פנים מול פנים ורק אחרי אישור ויזואלי תוכלו להמשיך איתה. הסיבה לכך היא שהליך גישור גירושין חייב להיות הליך עדין ורגיש ולא תמיד תהיו עם מגשרת הגירושין 'על אותו הגל'. לכן חשוב לדבר איתה פנים מול פנים ואם אתם מרגישים שיש ביניכם חיבור טוב, אז לכו על זה. כמובן שלא יזיק לבחון כמה אפשרויות ורק אז להחליט.

זמינות ונגישות מתי שתצטרכו

זמינות ונגישות יכולים להיות פרמטרים חשובים יותר ממה שנדמה לכם. אנשים רבים לא באמת מבינים עד כמה מגשר גירושין חשוב בטיפול רציף עד להשגת החלטות כה משמעותיות להמשך חייכם כמו בנושא רכוש וילדים. לכן חשוב שאותה מגשרת גירושין תהיה זמינה וגם נגישה עבורכם, עדיף באזור מגורכם.

אל תשכחו שהמחיר משמעותי

מגשרת גירושין תהיה הרבה יותר זולה מעורכי דין בוודאי כאשר מדובר בשני עורכי דין לשני הצדדים. עם זאת עדיין יש מחירים שונים בשוק וצריך להתחשב גם בכך. שכר הטרחה יכול להיות גבוה מאוד ולכן אתם חייבים לבצע השוואה ולהבין מה התקציב שלכם מאפשר לכם.
 from vered-levi.tumblr– Feed 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דיני משפחה נפוצים בתל אביב

הסכם משמורת משותפת אצל מגשר גירושין

ניכור הורי - כל מה שחשוב לדעת