עורכת דין משפחה וגישור

מתי כדאי לפנות לעורכת דין משפחה וגישור?

עורך דין משפחה וגישור יכול לעזור לכם להחזיר את החיים שלכם לקו ישר. אחרי שהזוגיות שלכם עלתה על שרטון יכול להיות שאתם בטוחים שהסוף של התא המשפחתי הולך להיות מר וכואב, וגם במידה מסוימת יקר בכיס, אך עורכי דין שהם גם מגשרים יכולים לעזור לכם להבין שזה לא נכון. אמנם תהליך הגירושין הוא בכל מקרה תהליך מאוד לא פשוט ויכול להיות שהוא יהיה לכם הרבה יותר קשה נפשית ורגשית ממה שחשבתם, אך בסופו של דבר תהליך הגישור הרבה יותר נעים והוא יכול לשנות את קו המחשבה שלכם בנושא זה. לתהליך הגישור חשוב לפנות מיד עם המחשבה על הליך גירושין.

חשוב לבדוק מה הניסיון שלה בתחום בגישור

אין ספק שבחירת עורכת דין משפחה צריכה להיות יסודית מאוד לפי מספר רב של פרמטרים אך חשוב לזכור כי עורך דין ומגשר הם לא אותם האנשים. לא כל עורך דין יכול לעזור לכם בגישור גירושים וזה דבר שאתם חשובים לזכור. בסופו של דבר המטרה של עורך דין היא להבין מה הלקוח שלו צריך ולהשיג את כל המטרות שלו בדרך הפשוטה ביותר. מגשר צריך לפעול בצורה שונה, הוא צריך להבין מה הטיעונים של שני הצדדים, מה הרצונות והצרכים שלהם ומה יהיה טובת הילדים במהלך הגירושין ואז הוא צריך למצוא את האיזון, ממש כמו סוג של מתווך. הכישורים האלו יהיו שונים והם משמעותיים.

בחירה בעורכת דין מגשרת – חיסכון משמעותי

אחד היתרונות הגדולים ביותר בבחירת מגשרת גירושין הוא העניין הכלכלי. גירושין הוא לא תהליך פשוט וגם לא זול. הליך גירושין יכול לעלות לא מעט, כאשר מחירים של 30 אלף שקלים הם רק ההתחלה. אם אתם רוצים לחסוך אתם יכולים לבחור בעורך דין משפחה וגישור. הוא יכול לחסוך לכם בכמה דרכים: ראשית, אתם משלמים עליו ביחד. לא משנה מה יהיה המחיר הסופי הוא יוצא מהכסף של שניכם ולא מהכיס של כל אחד מכם בנפרד. שנית, בגלל שמדובר בהליך גישור גירושין ולא בעימותים משפטיים, אין צורך בדיונים חוזרים רבים שעולים עוד כסף, ואין על כך בזבוז זמן נוסף.

עורכת דין שתמיד זמינה עבור הלקוחות שלה

עורכת דין משפחה צריכה להיות זמינה תמיד ללקוחות שלה. בסופו של דבר אם היא לא תהיה זמינה היא לא תוכל לגשר ביניהם וזו נקודה שאנשים לעתים שוכחים בסקר השוק. אין ספק שמשרד עורכי דין גדול בעל מוניטין יכול להיות מעולה עבורנו אך בסופו של דבר אי אפשר להתעלם מהעובדה כי עורכת דין צריכה להיפגש עם הלקוחות שלה בזמנים שנוחים להם. עם הזמן שעובר יכול להיות שדברים ישתנו לגבי המצב בין בני הזוג ואז יהיה לה מסובך יותר לנסות לגשר ביניהן

ביצוע סקר שוק ושיחות ייעוץ לפני הבחירה

לפני שאתם בוחרים את עורך הדין שלכם אתם חייבים לבצע סקר שוק שיכלול בדיקה מעמיקה באינטרנט מיהם עורכי הדין האפשריים שיכולים לייצג אתכם. לאחר מכן עליכם לסנן לפי הרושם הראשוני ואז לסנן לפי שיחות טלפון שיעידו עד כמה מקצועיים הם, אך בסופו של דבר אתם חייבים להיפגש עמם. אם לא תיפגשו עם עורך הדין לא תבינו עד כמה הוא מתאים עבורכם ויש גם פגישות ייעוץ שיהיו בחינם. חשוב מאוד להיפגש פנים מול פנים כי רק אז מבינים מה באמת איכותו של עורך הדין, עד כמה הכישורים האישיים והבין אישיים שלו טובים ועד כמה יש לכם כימיה טובה עמו.
 from vered-levi.tumblr– Feed 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דיני משפחה נפוצים בתל אביב

הסכם משמורת משותפת אצל מגשר גירושין

ניכור הורי - כל מה שחשוב לדעת