עורך דין משפחה מומחה

יכול להיות שלא הכרתם את עורך דין המשפחה עד שנקלעתם לסיבוך משפטי בתוך המשפחה, ויכול להיות שהכרתם אותו אך חלמתן שלא תצטרכו אותו לעולם. עם זאת, לא תמיד הוא יהיה לשירותכם לצרכי גירושין ולעתים שכירת שירותיו תהיה דווקא סימן טוב.

מתי נצטרך עו"ד משפחה מומחה?

כל מיש שמע על דיני משפחה ישר חשב על דיני גירושין. אפשר להבין מדוע זה כך הרי מדובר בתחום הכי פורה בעולם המשפט בישראל ולמעשה באופן ספציפי בדיני משפחה, הוא תופס נתח עצום. עם זאת חשוב לדעת כי מעבר לענייני גירושין יש עוד הרבה נושאים שקשורים בדיני משפחה. אם יש סכסוך משפחתי, עורך דין משפחה מומחה יכול לעזור לכם לפתור אותו. עורך דין משפחה מומחה יודע כיצד להתנהל בפן המשפחתי הרי בסופו של דבר אלו לא שני זרים שנפגשים זה עם זה מול בית משפט, אלא קשר בשר ודם. עורך דין משפחה יעזור גם בכתיבת צוואות הסכמי חיים משותפים וכן הלאה.

עורך דין משפחה עם המלצות רבות

כדי לבחור עורך דין משפחה איכותי אתם חייבים להתייחס להמלצות. תחום דיני המשפחה הוא תחום מורכב מאוד שאי אפשר לזלזל בו בשום פנים ואופן. יש אנשים שמתרכזים בעיקר במקצועיות של אותו עורך דין אך בסופו של דבר יש פרמטרים חשובים יותר. השם שלו חשוב מאוד כי הוא זה שקובע את המקצועיות, ולכן במקום לשאול שאלות מקצועיות על הנושא שנוגע ללבכם, תתייחסו לקבלות שיש לו בתחום ולהמלצות של לקוחות אחרים. כמו כן חשוב לעבוד עם עורך דין משפחה שיש לו יחס אישי טוב, הרי מדובר בתחם שדורש מצד אחד מקצועיות ומצד שני רגישות.

עו"ד אדיב בעל כישורים בין אישיים

הכישורים הבין אישיים של עורך הדין חשובים במיוחד. מצד אחד מדובר בתחום שדורש עמידה במטרות והם מקדשות את הדרך, אם כי בתחום זה יש צורך באיזון מסוים. לא תמיד אפשר להיכנס עם הלקוח לדיון סוער על הצד השני וכיצד יהיה אפשר לנצח אותו בבית המשפט לענייני משפחה, ולא משנה אם מדובר בסכסוך משפחתי על הירושה או סכסוך בין בני זוג ותהליך גירושין. עורך הדין חייב להיות אדיב ללקוח גם בלי קשר לנושא המשפחה, הרי משלמים לו שכר טרחה מכובד והוא צריך להיות זמין לשאלות, לענות בסבלנות וכמובן להעניק את השירות הכי מסור שיש גם אם התהליך יהיה ארוך.

מקצועיות שמשדרת ללקוח ביטחון

איך אפשר לבדוק את המקצועיות של עורך הדין? זה קשה מאוד אך זה אפשרי, כי בסופו של דבר מדובר על רושם ראשוני. יש עורכי שין שמסבירים ללקוח שלהם בפרטי פרטים מה קו ההגנה שלהם ומה הם מתכוונים להציג מול השופט, ויש עורכי דין שמתחמקים ורק רוצים עוד פגישה ועוד פגישה. חשוב לזכור כי הכסף שאתם משלמים לעורך הדין יכול להגיע לסכומי עתק וזה דבר שאתם צריכים לקחת בחשבון גם בסקר השוק יחס עם שאר הפרמטרים.

כמה עולה עורך דין משפחה מומחה?

עורך דין משפחה מנוסה יכול לעלות לכם אפילו 70 אלף שקלים. במה תלוי המחיר? קודם כל הוא תלוי בניסיון ובמוניטין שלו, אך מצד שני הוא תלוי גם בסוג הבעיה. אם מדובר על כתיבת צוואה אז העלות תסתכם בסופו של דבר בכמה אלפים בודדים ואולי אפילו 1000 שקלים בלבד לפגישה לעריכתה ולאחסון. אם מדובר בהליך גירושין ארוך הוא יגיע לכמה עשרות אלפי שקלים גם אם יהיה קצר מאוד.
 from vered-levi.tumblr– Feed 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דיני משפחה נפוצים בתל אביב

הסכם משמורת משותפת אצל מגשר גירושין

ניכור הורי - כל מה שחשוב לדעת