למה אנשים בוחרים עו"ד גירושין קרוב לבית?

בחירת עורך דין מתאים להליך הגירושין

הליך גירושין הוא תמיד הליך מאוד מסובך שקשה מאוד לעבור אותו בלי רגשות שמשתוללים .בסופו של דבר מדור בתא משפחתי שמתפרק, כאשר גם אם הוא היה קצר הוא היה מלא בחוויות חיוביות ושני בני הזוג לא מאמינים שהם הגיעו למצב הזה בחייהם. כדי לעבור הליך גירושין בצורה מועילה לשני הצדדים יש צורך לבחור עו"ד גירושין מנוסה שיוכל להוציא את ההסכם הטוב ביותר בין הזוג המתגרש כדי ששני הצדדים יהיו מורווחים מהסיפור. יש כמה קריטריונים חשובים שצריך לקחת בחשבון שבוחרים עו"ד גירושין כאשר אחד מהפרמטרים החשובים הוא מיקום עורך הדין.


למה אנשים בוחרים עו"ד גירושין קרוב לבית?

·         עו"ד גירושין במודיעין יהיה הבחירה הכי טובה לתושבי במודיעין ועו"ד גירושין בתל אביב יהיה מושלם לתל אביביים. לא סתם זו הסטטיסטיקה וניתן לראות כיצד אנשים בוחרים עו"ד גירושין לפי מיקום גיאוגרפי, ורק בחלק קטן מהמקרים יש עורך דין שמגיע במיוחד מרחוק. הסיבה לכך היא שאנשים צריכים להיפגש עם עורכי הדין שלהם לעתים תכופות, מדובר על בעל מקצוע שעובד הרבה מסביב לשעון ותיק כמו תיק גירושין הוא תיק שדורש הרבה דיונים והחלטות שצריכים לקבל.
·         עצם העובדה שנפגשים עם עו"ד גירושין בראשון לציון פעמים רבות גורם לאנשים להפסיד זמן רב שמגיע על חשבון זמן פנוי, עבודה או טיפול בילדים. מצב כזה הופך לבעייתי הרבה יותר כאשר עורך הדין גר במקום מרוחק ואנחנו צריכים להגיע אליו או להזיז פגישה איתו כאשר הוא מגיע מרחוק. בחירת עורך דין שגר בסביבת המגורים שלנו היא יתרון לשני הצדדים וכך העבודה נעשית באופן רציף ואיכותי יותר.

מיקום גיאוגרפי לא על חשבון הניסיון

אם אתם רוצים לבחור עו"ד גירושין בראשון לציון זה יכול להיות צעד מבורך ונכון אם אתם גרים בסביבה אך אסור לבחור עורך דין שממקום קרוב אלינו על חשבון הניסיון. אם יש מצב בו אתם לא מתחברים לעורך הדין ומרגישים שהוא לא הבחירה הנכונה כדי לעבור את התהליך בצורה בריאה לשני הצדדים, עדיף לבחור עורך דין שגר רחוק יותר אך התרומה שלו תהיה גדולה יותר.
 from vered-levi.tumblr– Feed 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דיני משפחה נפוצים בתל אביב

הסכם משמורת משותפת אצל מגשר גירושין

ניכור הורי - כל מה שחשוב לדעת