מגשר גירושין - צעד לפני פירוק החבילה

אחרי שנות נישואין שיכולות להיות יפות למדי, יכול להיות שחלק מהאנשים יחליטו שזה הזמן לפרק את החבילה. אין ספק שזהו צעד משמעותי מאוד שלא תמיד יהיה צעד פשוט ומעורבים בתהליך רגשות רבים מכל הכיוונים. זה הזמן להבין איך מגשר גירושין יכול להשפיע לחיוב על התהליך.
לדעת איך לפרק נכון
גם כשמחליטים לפרק משהו, צריך לדעת איך לפרק אותו נכון בלי להרוס אותו. זה נכון לגבי כל דבר ובעיקר כשמדובר על פירוק התא המשפחתי, אחד הדברים הכי קשים שניתן לעשות. קשה מאוד להתגרש ולא  רק בגלל ההחלטה הקשה שאומרת ששגרה חדשה הולכת להיות העתיד של שני בני הזוג, לטוב ולרע, הרי לאף אחד לא קל להתרגל, אלא גם בגלל הפגיעה בילדים בצורה לא פשוטה וכמובן הרכוש המשותף שעומד בין שני בני הזוג. יחד עם הרחשים והדיבורים בסביבה הקרובה של בני הזוג, הגירושין יכולים להיות קשים. אם יש דבר אחד שלא נחוץ, הם סכסוכים משפטיים.

מגשר גירושין: בלי סכסוכים משפטיים
הבעיה הכי חמורה בתהליך גירושין היא דווקא לא ההחלטה ולא הרחשים והדיבורים מהסביבה, שבוודאי שכנים, בני משפחה וחברים משותפים ישאלו לא מעט שאלות שיכולות להיות מאוד מתקילות וקשות מענה, אלא דווקא כל ההליך החוקי של גירושין. כשני הזוג מתווכחים על עניינים מסוימים שאין להם תשובה ברורה, הדיון יכול להגיע עד לבית המשפט, ושם למעשה הכל יילך ויחמיר. קשה מאוד לראות את בן הזוג שהיה איתך שנים רבות עומד איתך בהיכל בית משפט אחד בצד השני ומנהל דיונים עיקשים ומנסה להיכנס בך בכל הכוח.
כיצד פועל מגשר גירושין?
מגשר גירושין יודע כיצד לנהל את המשא ומתן בין שני בני הזוג בצורה מוסמכת ומנוסה בלי ויכוחים קשים ובלי דיונים בפני שופט. בסופו של דבר מגשר הגירושין יודע כיצד ניתן לגשר על הפערים בין בני הזוג שבוודאי יהיו וגם לא יהיה כל כך פשוטים. כל העניינים הכי חשובים יבואו לדיון בשש עיניים, מהילדים ועד הרכוש המשותף וכמובן כל הסדר החוזה מול שופט שבוודאי חייב להיות כזה שאינו משתמע לשתי פנים ולפי החוק עד הפרטים הקטנים ביותר. מגשר הגירושין לא ובחר צד, הוא שם כדי שבני הזוג יבינו שיש דרך אחרת, שאפשר גם לנסח את הדברים בצורה שונה ולעבוד יחד.
מה היתרונות בגירושין עם מגשר?
מגשר גירושין מכיל יתרונות רבים מאוד בהליך עמו והראשון שבהם הוא עניין הנוחות. במקום לקבוע בכל פעם מחדש פגישה עם עורך הדין ולקבוע דיונים בפני שופט, שני בני הזוג יכולים להיות הרבה יותר גמישים ואף לנהל את השיחות בביתם הפרטי. שני, עניין הכסף. אין מה לעשות, עורך דין עולה כסף ולא מעט כסף, ואם אתם רוצים עורך דין טוב יש סיכוי טוב שכל התהליך יעלה לכם יותר מחמישים אלף שקלים. מגשר עולה הרבה פחות, והתהליך יותר מהיר. כמו כן, היתרון הגדול ביותר הוא השקט שיהיה בין בני הזוג ולא המלחמות שידועות בבית המשפט.
 from vered-levi.tumblr– Feed 



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דיני משפחה נפוצים בתל אביב

הסכם משמורת משותפת אצל מגשר גירושין

ניכור הורי - כל מה שחשוב לדעת