כל הסיבות לבחירת עורך דין גירושין בראשון לציון

בחירה נכונה של עורך דין מחייבת התייחסות למגוון רחב של שיקולים. כל שיקול צריך להיבדק בקפידה כי גירושין הם חלק מתהליך מורכב וארוך. השאלה העיקרית היא למה להעדיף עורך דין מסוים על פני עורך דין אחר, ויש לפחות כמה סיבות שמוכיחות מדוע לבחור עורך דין גירושין בראשון לציון:



א. בגלל שראשון לציון היא עיר גדולה – ראשון לציון היא נכון להיום אחת הערים הגדולות בארץ, אז אין פלא שיש בה ביקוש גבוה יחסית לשירותי עריכת דין. כתוצאה מכך קיימת גם תחרות גדולה בין משרדי עורכי דין בראשון לציון. התחרות פועלת לטובת הלקוחות כי היא משפרת את השירות ותורמת לירידת מחירים.
ב. בגלל הקרבה לערכאות המשפטיות – כדאי לבחור עורך דין גירושין בראשון לציון גם אם לא גרים בעיר וכך לנצל את הקרבה לערכאות המשפטיות. בניגוד להרבה ערים אחרות בארץ, רק משרדי עורכי דין בראשון לציון יכולים להרשות לעצמם לבחור בין בתי משפט לענייני משפחה ובתי דין רבניים במרחק נסיעה קצר.
ג. בגלל שקל יחסית לאסוף המלצות – כמעט לכל אחד מאתנו יש קרובי משפחה או חברים בראשון לציון. המשמעות היא שקל יחסית לאסוף המלצות על עורך דין גירושין בראשון לציון ולהתרשם מרמת האמינות שלו. המלצה היא דרך מצוינת להשוות בין שירותי עריכת דין בלי להתחייב, בלי לשלם ואפילו בלי לצאת מהבית.

השוואה בין שירותי עריכת דין

כמובן שהחלטה על בחירת עורך דין גירושין בראשון לציון היא רק השלב הראשון. בשלב השני יש להיכנס לעובי הקורה ולהשוות בין שירותי עריכת הדין הניתנים בעיר. ניתן להשוות בין משרדי עורכי דין לפי סוגי התמחויות, שנות ותק, כמות עובדים, קרבה גיאוגרפית וכן הלאה. אפשרות אחרת היא להגיע לפגישות עם 2-3 משרדי עורכי דין ורק לאחר מכן להחליט מול מי לעבוד.

תהליך בחירת עורך דין עשוי להיות ארוך אך הוא שווה את ההשקעה. הליך הגירושין מחייב מעורבות של עורך דין מקצועי ורצוי לתת עדיפות למישהו מעיר גדולה כמו ראשון לציון. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דיני משפחה נפוצים בתל אביב

הסכם משמורת משותפת אצל מגשר גירושין

ניכור הורי - כל מה שחשוב לדעת