הדרך למציאת מגשר גירושין הגון

להתגרש בדרך אחרת


כולנו מכירים את תהליך הגירושין בדרך כלל ממכרים, בני משפחה או חברים. אנחנו זוכרים היטב כמה סבל רווי התהליך עצמו וכמה הוא משנה את החיים של בני הזוג בצורה קיצונית שלעתים יש לו השלכות לשנים רבות. אך אפשר להתגרש גם אחרת בתהליך יותר קל שלא כולל קרב משפטי ארוך, מייגע ובזבזני. תהליך גירושין שמתחיל במגשר גירושין איכותי ורגוע הרבה יותר ויכול למצות את התהליך בזמן קצר הרבה יותר מאשר התחלת התהליך ללא גישור כלשהו, כך שכל הצדדים מרוויחים תהליך רגוע, שקט שבו ההיגיון שולט ולא היצרים והרצון לנצח במשפט.

מגשר גירושין הגון: המפתח אל תהליך גירושין נכון


·         מגשר גירושין הופך את תהליך הגירושין ליעיל הרבה יותר. עוד לפני הכניסה אל כותלי בית המשפט, מגשר הגירושין שהוא בעל ידע נרחב בכל תהליך הגירושין ובמשמעות הסעיפים השונים שעתידיים להיחתם כולל ההשלכות שלהם, ידון עם בני הזוג ברוגע וישמע את צדדיהם. תהליך הגישור משמעותי מאוד לשמיעת הטענות של בני הזוג הרי שבבית המשפט ודרך שני עורכי דין נפרדים התקשורת לוקה בחסר מה שגורם לנו לשכוח שבצד השני נמצא בן אדם שהיה איתנו שנים רבות. יחד עם המגשר הצדדים יכולים להבין שהתהליך חייב להיות משותף וזו האפשרות הטובה ביותר עבור שניהם כדי ששניהם לא ייצאו מפסידים אלא מרוצים.
·         במקרים רבים בהם זוגות מחליטים לעבור את התהליך ללא מגשר גירושין, עתידם נמצא בבעיה. במקרים כאלה אין מקום לחרטה ולאחר קבלת פסק הדין על ידי שופט מה שנקבע כבר נקבע וקשה מאוד יהיה לשנות אותו. כדי לא לפעול מרוח היצרים באותה עת וכדי להבין שתהליך יש השלכות משמעותיות על עתידכם ועתיד המשפחה המשותפת שלכם, חשוב שאתם אלו הם שתקבעו את הסעיפים בהסכם הגירושין ולא השופט שישמע את הטענות ויחליט עבורכם.


חיסכון בכסף לשני הצדדים



אמנם זוג שהחליט להתגרש יילך על זה עד הסוף עם או בלי מגשר גירושין, אך הימצאותו של מגשר בתהליך חוסכת עלויות כסף רבות שיכולות לכלכל את המשפחה המפורקת למשך חודשים ואף שנים. תהליך גירושין עולה סכומי כסף לא מבוטלים שעולה ככל שנקבעים יותר דיונים וערעורים, מה שמגשר גירושין יכול לצמצם בקלות וביעילות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דיני משפחה נפוצים בתל אביב

הסכם משמורת משותפת אצל מגשר גירושין

ניכור הורי - כל מה שחשוב לדעת