עורך דין גירושין ייעוץ חינם

עורך דין גירושין יכול להיות האיש שיעזור לכם להשיג את המשמורת על הילדים שלכם או לכל הפחות משמורת משותפת. רק אחרי המשפט הזה גברים, וגם נשים רבות, שקוראים את המאמר הזה יבינו עד כמה הוא חשוב. עם זאת נשאלת השאלה עד כמה הוא משפיע על המשפט וכיצד נבחר אותו נכון.

החשיבות הרבה של עו"ד גירושין

עו"ד גירושין יכול לשנות לחלוטין את ההחלטה של השופט בסופו של דבר. הסכם הגירושין יהיה הסכם שאתם יכולים לאהוב מאוד או לשנוא מאוד וזה תלוי עד כמה הוא טוב לכם. יש אנשים שיאהבו את מה שכתוב בהסכם הגירושין כי הוא קובע שהמשמורת תהיה משותפת או שדמי המזונות יהיו נמוכים יחסית, ויש אנשים שישנאו את ההסכם שיחריב את חייהם. איכות החיים שלכם תלויה מאוד בהסכם הזה ומכאן שכדאי להשקיע בעורך דין גירושין מתאים. עורך דין גירושין ידע כיצד לשפר את התוצאה עד כמה שניתן וזה בדיוק הזמן שלכם להבין כיצד בוחרים אותו נכון.

מדוע שיחת ייעוץ כה חשובה?

כאשר בוחרים עורך דין גירושין יש צורך לבחור אותו בצורה איטית ושקולה. אי אפשר להיות פזיזים כי למרות שיש צורך להגיש את בקשת הגירושין לערכאות המתאימות לכם באופן מהיר ככל הניתן, אי אפשר לטעות בבחירה. חשוב לבדוק את עורך הדין מכל זווית ומכל פרמטר ולשם כך אתם לא יכולים להסתפק אפילו בשיחת טלפון שלא לדבר על סינון דרך האינטרנט. אתם חייבים להגיע לשיחת ייעוץ עם עורכי דין כי רק פנים מול פנים תדעו האם יש ביניכם כימיה, מה השירות שהוא מציע ועד כמה הוא טוב, מה הניסיון שלו וכמובן רושם ראשוני כללי, שמשפיע מאוד בבחירה.

כמה עולה שיחת ייעוץ עם עו"ד?

העלות של שיחת ייעוץ עם עורך דין נעה בין 300 שקלים ועד 1000 שקלים. יש גם מחירים גבוהים יותר ובדרך כלל הם יינתנו לכם מעורכי הדין הכי מנוסים שיש, שהשם שלהם הולך לפניהם. חשוב לזכור כי שיחות ייעוץ בכל מקרה יתקזזו משכר הטרחה של עורך הדין אך במידה ותגיעו לשיחת ייעוץ ובסופו של דבר תבחרו בעורך דין אחר, אתם יכולים מהר מאוד למצוא את עצמכם עם עלויות של מאות שקלים שנערמות עד לאלפים, בתקופה שגם ככה תהיה חנוקה מבחינה כלכלית. לכן חשוב להגיע לשיחות ייעוץ חינם, יש לא מעט עורכי דין שיקדישו לכם זמן קצר כדי שתתרשמו מהם.

מדוע יש שיחות ייעוץ חינם?

נשאלת השאלה מדוע בשוק כה רווחי כמו שכירת שירותי עורכי דין, יש עורכי דין שיציעו לכם פגישת ייעוץ חינם ועוד בנושא כמו גירושין שידוע כתחום רווחי מאוד. בסופו של דבר עורכי דין מבינים כי תהליך הגירושין אינו תהליך פשוט, לא מבחינה כלכלית ובטח לא מבחינה נפשית. הם יודעים שאנשים בסופו של דבר לא יבחרו בעורך דין בלי שהם ייפגשו עמו ולכן הם מדברנים אותם להיפגש. יש עורכי דין שבטוחים בעצמם ומבינים כי אם הלקוח כבר יגיע לשיחת ייעוץ, יש סיכוי טוב שהוא יבחר בהם. עם הביטחון הזה יש לא מעט עורכי דין שלא אכפת להם 'לבזבז' 15-30 דקות עם לקוח לשכנוע הזה.

אל תבחרו את עורך הדין לפי מחיר

עורך דין משפחה ייעוץ חינם יכול לעזור לכם להתחיל את הליך הגירושין ברגל ימין כך שלא תרגישו חנוקים מבחינה כלכלית. בסופו של דבר התהליך יכול להיות ארוך ומייגע ואתם ממש צריכים לשמור על הכסף שלכם, אך קחו בחשבון שאי אפשר להתפשר על כל דבר. אם אתם רוצים לבחור עורך דין איכותי שיספק לכם תוצאה טובה ובעיקר בתהליך גירושין שקובע מידה רבה מעתידכם, כדאי לפעמים להשקיע קצת יותר.
 from vered-levi.tumblr– Feed 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דיני משפחה נפוצים בתל אביב

הסכם משמורת משותפת אצל מגשר גירושין

ניכור הורי - כל מה שחשוב לדעת