עורכי דין גירושין הכי טובים

מדוע בבחירת עורך דין גירושין צריך להשקיע?

הליך גירושין לא רק תהליך קשה מאוד מבחינה רגשית, אלא גם קשה מאוד מבחינה משפטית. כל אחד שנעזר בעורך דין בחייו יודע עד כמה העבודה שלו מורכבת, אך כאשר מדובר בדיני משפחה, ובעיקר בהליכי גירושין, זו מלחמה משפטית של ממש. יש צורך בעורך דין מומחה, שמכיר את כל החוקים ויודע מה אפשר לעשות כדי לשפר כמה שיותר את הסכם הגירושין. הסכם הגירושין יכול להיות בסופו של דבר רע מאוד והוא ישפיע על המשך החיים שלכם כך שלא תראו עוד את ילדכם כפי שהייתם רוצים. כך למעשה הבחירה בעורכי דין גירושין הכי טובים הופכת להיות בחירה חשובה מאוד לחייכם.

מה הפרמטרים לעורכי דין גירושין מומלצים?

מיהו בכלל עורך דין מומלץ? מיהם עורכי דין גירושין הכי טובים? האם יש פרמטרים שהם צריכים לעמוד בהם? קודם כל חשוב שתזכרו שעורכי דין טובים בדרך כלל יהיו יקרים יותר כך שהפרמטר של המחיר כבר לא יהיה רלוונטי. עורך דין גירושין טוב הוא עורך דין אדיב ומנומס שמבין את הלקוח, מבין את החיים שלו ומנסה להבין תוך כדי הפרטים מה יכול לעזור לו לקבל את העסקה הכי טובה בהסכם הגירושין. עורך דין כזה צריך להיות חדור מטרה והוא כמובן חייב להיות מקצועי ברמה הכי גבוהה שיש. כמו כן הוא חייב להיות מנוסה כי רק אחרי שנים של ניסיון אפשר להביא תוצאות טובות ללקוחות.

כיצד נוכל לדעת היכן עורכי הדין הכי טובים?

כדי למצוא עורכי דין טובים מה שיש לעשות זה להיכנס לאינטרנט ולחפש. מהר מאוד יעלו לכם תוצאות רבות כאשר התוצאות האלו עוד לא מסוננות. מכאן אתם צריכים להיכנס לכל אתר אינטרנט של כל משרד ותוך כמה דקות תבינו האם הרושם שהמשרד יצר עליכם הוא טוב או לא טוב. באתר האינטרנט של אותו משרד יספרו לכם על שנות הניסיון שיש להם ולאחר כמן אתם יכולים להרים טלפון ולהמשיך לתחקר אותו. כמובן שאפשר להיעזר גם בפייסבוק ובמכרים קרובים שכבר עברו את התהליך, או שיכולים לעזור בדרך כזו או אחרת, אך נושא זה פחות פופולרי לשאלה כזו בפייסבוק.

עורך דין גירושין בוחרים לפי האינטואיציה

חשוב לבחור עורכי דין גירושין גם לפי האינטואיציה. אמנם אותם עורכי דין גירושין הכי טובים לא בטוח יהיו האנשים הכי לבביים ונחמדים אך חשוב שיהיו להם את תכונות האופי המתאימות. הם צריכים להיות רגישים למצב, הם צריכים להבין שהתמיכה שלהם היא הרבה יותר מסתם תמיכה משפטית כשמדובר על פירוק התא המשפחתי. כמו כן הם צריכים להבין כי הלקוח לא מבין את השפה המשפטית, והם צריכים לגלות סבלנות בכל הסבר שהם מעניקים ובכל שאלה שתהיה ללקוח. ללא כל אלו, השירות שנותן עורך הדין יהיה בעייתי מאוד.

כמה יעלה עורך דין גירושין מקצועי ומנוסה?

בפסקה הראשונה כבר הסברנו לכם שאי אפשר לבחור עורך דין גירושין טוב ולצפות שהוא יהיה זול אך בכל זאת חשוב שתתחשבו בפרמטר הזה. כדי שתיקחו את המחיר קצת יותר ברצינות נתחיל לדבר על המספרים ואולי גם ייצא לכם החשק להתגרש. מחיר סביר יכול לעמוד על 10 ועד 30 אלף שקלים, פה זה כבר תלוי בכמות השנים שהזוג היה ביחד כי ככל שהם זמן רב יותר ביחד, הסיבוך המשפטי יהיה גדול יותר בשל רכוש משותף וילדים. לעתים כאשר יש דיונים שלא נגמרים, המחיר יכול להיות בין 50 ועד 70 אלף שקלים.
 from vered-levi.tumblr– Feed 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דיני משפחה נפוצים בתל אביב

הסכם משמורת משותפת אצל מגשר גירושין

ניכור הורי - כל מה שחשוב לדעת