מגשרת גירושין ברחובות

גישור גירושין הוא אחד התהליכים הכי חשובים שיש. תהליך כזה שעובר עם מגשר או מגשרת גירושים יכולים להפוך את החיים שלכם להרבה יותר נעימים ונכונים גם כאשר אתם כבר לא בתא משפחתי מלוכד. הנה כמה יתרונות ברורים לבחירה במגשרת גירושין ברחובות על פני עורך דין גירושין.

לעבור את התהליך ביחד ולא לחוד

אחד הדברים החשובים בותר בקביעת פגישה עם מגשרת גירושים ברחובות מאשר עורך דין גירושין, הוא שהתהליך מתבצע ביחד. אתם חייבים לעשות הכל ביחד בתהליך גישור הגירושים ולא לחוד וזהו הבדל משמעותי במיוחד. אפילו את תהליך הבחירה של מגשרת הגירושין תצטרכו לקבל ביחד וגם את הפגישה איתה תצטרכו לקבוע בזמנים שנוחים לשניכם ועצם העובדה שאתם מבצעים הכול ביחד, זה הבדל קטן אך גדול. ברגע שכל אחד לוקח עורך דין גירושין משלו, הלכה למעשה יש הרגשה של קרב על מי מצליח להשיג תוצאה טובה יותר עבורו.

העלות הכספית שונה באופן משמעותי

העלות הכספית של מגשרת גירושין ברחובות אולי יכולה להישמע לכם יקר כי היא יכולה גם להגיע ל-30 אלף שקלים. עם זאת העלות של עורך דין גירושין יכול להגיע אפילו למאה אלף שקלים וזה לא נדיר. סכומים כאלו יכולים להישמע לכם הרבה יותר נמוכים ממה שהם באמת כאשר תגלו שכל אחד מהצדדים יצטרך לשלם אותם לבדו, כאשר בגישור גירושין כמו שכבר אמרנו, הכול נעשה ביחד. בחירה במגשרת גירושין תהיה בחירה שתצטרכו לשאת בעלות שלה ביחד, כאשר הסכום שכל אחד יצטרך לשלם יהיה נמוך בעשרות אלפי שקלים מבחירה בעו"ד גירושין.

הסכם נכון יותר לטובת הילדים

כשיש ילדים בתמונת הגירושין, הכו הופך להיות מורכב יותר. כשיש ילדים, הכול הופך להיות יותר טעון ויותר רגשי ולמעשה זו אחת הסיבות שאתם חייבים לפנות למגשרת גירושין ולא לעורך דין גירושין. מה שטוב לכם לא בהכרח יהיה טוב לילדים ועם כל האיבה שיכולה להיות ביניכם, אפילו כאשר אחד מבני הזוג בגד בשני וזה מה שהוביל לגירושין, הילדים צריכים את שני ההורים כדי שיהיו הכי מאושרים שיש, והגישור הוא תהליך חיובי עבורם.

לא לשנוא אחד את השני ולהתנתק רגשית

אחת הבעיות הגדולות ביותר בתהליך הגירושין היא שיש נתק בין שני הצדדים אך הנתק הזה ברובו משפטי. בגלל שלא עוברים את התהליך ביחד כשבוחרים בעורך דין גירושין שייצג צד אחד בלבד, הרי שהניתוק הרגשי קלוקל וזוגות רבים עדיין חושבים ומרגישים שהם ביחד למרות שהם כבר זמן רב אחרי הגירושין. תהליך גישור הגירושין עוזר לזוג גם ברמה הרגשית והמנטלית. אולי זה נראה לכם כמו עניין פחות חשוב כאשר יש ממון רב ומשותף וילדים שנכנסים לתמונה אך למעשה זה שינוי מהותי ביותר שכל אחד צריך לעבור בסופו של דבר, ומגשרת גירושין ברחובות תצליח לגרום לו להגיע.
 from vered-levi.tumblr– Feed 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דיני משפחה נפוצים בתל אביב

הסכם משמורת משותפת אצל מגשר גירושין

ניכור הורי - כל מה שחשוב לדעת