כיצד ניתן באמת לדעת אם בן הזוג שלך בוגד בך?

אין ספק כי האירוע הכי כואב שיכול להיות בחיים אחרי אובדן של אדם קרוב הוא בגידה. ברגע שבוגדים בנו זה דבר כל כך משמעותי כך שאנו יכולים לאבד את האמון בכל אדם אחר שינסה להתקרב אלינו לאחר מכן. אם אתם רוצה לדעת האם בן הזוג שלך בוגד בך המאמר הזה יעזור לך לעשות סדר בראש.

האם יש שינוי בהתנהגות שלו?

הסימן הראשון לכך שבן הזוג שלך בוגד בך הוא שינוי בהתנהגות שלו. יכול להיות שיש לו בעיות בעבודה ויכול להיות שהוא סתם נכנס לאיזה משבר בחיים שאפילו לא קשור אלייך ויכול גם להיות שהוא פשוט לא שם לב שהוא מתנהג מוזר ושום דבר לא מפריע לו. עם זאת חשוב שתבדקי מה הסיפור מאחורי שינוי התנהגות אפילו בטקסים הכי קטנים ביניכם. יכול להיות שהוא כבר יושב איתך לאכול בוקר, יכול להיות שהוא לא רוצה לצאת איתך בערב ויכול להיות שבאופן כללי הוא נמנע מאינטראקציות כמו בעבר. זה בדיוק הסיפור של בגידות – הכל מתחיל מהתרחקות יחסית קטנה עד שזה מגיע לבגידה ממשית.  

האם הוא נעלם או חוזר מאוחר הביתה?

·         יכול להיות שהגבר שלך חזר מאוחר הביתה לילה אחד. יכול להיות שלאחר שבוע הוא שוב חזר מאוחר ויכול להיות שזה מתחיל להיות דפוס קבוע. אל תתני לזה לבלבל אותך ואל תקני את התירוצים שלו, פני לחוקר פרטי בגידות שיעזור לך להבין האם הוא בוגד בך כדי לסיים את זה כמה שיותר מהר לפני שהבגידות מתחילות להיות דפוס קבוע.
·         עוד אפשר להציל את חיי הזוגיות אם רק עוצרים את הבגידות בשלב מוקדם ועוד יש מקום למחילה אך חשוב מאוד שתצאי מהשאננות. אם הוא נעלם מהבית או חוזר מאוחר את גם יכולה לעקוב אחריו בעצמך.
·         יכול גם להיות שהוא מסתיר הודעות ומנסה להסתיר באופן כללי את כל מה שהוא עושה, גם כדי שההיעלמויות שלו לא ייראו חשודות. אם הוא מוחק הודעות, מוחק מיילים או מוחק שיחות, או שתפסת אותו מדבר בטלפון ציבורי או שאולי יש לו טלפון אחר, זה אומר הכול.

חוקר פרטי בגידות ישים סוף לכל התהיות

אם את רוצה לדעת את האמת ורק את האמת את חייבת ליצור קשר עם חוקר פרטי בגידות. חוקר פרטי בגידות יכול להסביר לך טוב יותר מכול אחד אחר מה הסיפור מאחורי ההיעלמויות המסתוריות של בן הזוג שלך והוא יכול גם לספק לך הוכחות שאולי לאחר מכן יעזרו לך  בבית המשפט. אמנם לדעת את האמת לפעמים יכול להיות כואב מאוד אך זה עדיף מאשר לחיות בשקר ולחשוב שהוא עדיין אוהב אותך ונאמן לך. כל הסימנים לבגידה צריכים לכל הפחות לזמן אותך לייעוץ עם חוקר פרטי מתאים.
 from vered-levi.tumblr– Feed 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דיני משפחה נפוצים בתל אביב

הסכם משמורת משותפת אצל מגשר גירושין

ניכור הורי - כל מה שחשוב לדעת