מהו סוד ההצלחה של עו"ד גירושין ממולח?

עורך דין שעוסק בדיני משפחה נדרש להיות בעל תכונות אישיות מיוחדות. על מנת להצליח לבצע את התפקיד שלו על הצד הטוב ביותר הוא חייב קודם כל להיות בעל ביטחון עצמי וידע, אך במקביל גם חכם ותקיף. כמו כן, סוד ההצלחה האמיתי של עורך הדין נובע מהדינאמיקה שלו מול הלקוחות.
הנה עוד כמה תכונות אישיות שנדרשות מכל עו"ד גירושין ממולח: 



א. יכולת ביטוי וניסוח בעל פה – האינטרס של עורך הדין הוא לייצג את הלקוח והוא יכול לעשות זאת רק באמצעות ניסוח בכתב של הסכמים בעל פה. האופן שבו מנסח עורך הדין את ההסכמות עם הלקוח משפיע ישירות על היחס של בתי המשפט לדיני משפחה.

ב. התמחות בגישור – רוב עורכי הדין שמתמחים בדיני משפחה מלווים הליכי גירושין. כתוצאה מכך, סוד ההצלחה שלהם הוא בין היתר לייעץ ללקוח מתי לעבור לגישור או בוררות. גישור חוסך לבני הזוג את ההתנהלות בין כתלי בית המשפט ויכול לעזור להם להימנע מהוצאות כספיות מיותרות.

ג. גיבוש אסטרטגיה – בטווח הארוך נמדדת רמת המקצועיות של עורך דין ממולח על פי האסטרטגיה שהוא מגבש, ולפי האופן שבו הוא מביא אותה לידי ביטוי. עורך דין ברמה גבוהה יגבש אסטרטגיה שמתאימה לאינטרסים של הלקוח ויעשה את הכל תוך שמירה על שקיפות מלאה.


שלבים בהתנהלות מול עורך דין

מבחינת הלקוח, סוד ההצלחה של עו"ד גירושין ממולח נבדק בהתאם לקצב ההתקדמות וההתנהלות. בשלב הראשון כדאי לאסוף מסמכים שיכולים לסייע לבסס תביעה עתידית ולהתייעץ עם עורך הדין לגבי אסטרטגיה מתאימה. בשלב השני מחליטים לאיזו ערכאה משפטית לפנות ומשווים בין היתרונות של בית משפט או בית דין רבני. לאחר מכן קובעים איזה בקשות להגיש, כיצד להתנהל מול שאר בני המשפחה ואיך לבחון את התקדמות התיק.

לסיכום, עו"ד גירושין ממולח משלב בין ניסיון לבין תקשורת אישית עם הלקוחות. הוא מציע שירותים מגוונים ושומר על אמינות. דיני משפחה נחשבים לרגישים במיוחד ורק עורך דין שמבין זאת מסוגל לבצע את תפקידו כהלכה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דיני משפחה נפוצים בתל אביב

הסכם משמורת משותפת אצל מגשר גירושין

ניכור הורי - כל מה שחשוב לדעת