הדרך לגירושין קצרים עוברת אצל עו"ד מוצלח

כך תפזרו את הערפל מתהליך הגירושין


תהליך גירושין הוא תהליך מלחיץ מאוד שמניח את עולם כל בני הזוג על מערכת המשפט. כל אחד מבני הזוג רוצה להגיע להצלחה מרבית בהחלטת בית המשפט בסופו של דבר ולעתים אנו שוכחים את בן הזוג שלנו שאהבנו שנים רבות ולעתים אנו חולקים איתו לא רק זיכרונות רבים ומשותפים אלא רכוש ואף ילדים. הדרך לגירושין קצרים חייבת לעבור אצל עו"ד דיני משפחה מוצלח ומנוסה שבקיא בכל הסעיפים ובכל הנהלים כולל הבירוקרטיה הרבה שבהליך הגירושין שדורשת מערכת המשפט ולכן בחירת עורך הדין היא ההחלטה החשובה ביותר שתצטרכו להחליט עליה במהלך כל התהליך.



הדרך לגירושין קצרים עוברת אצל עו"ד מוצלח


·         מעבר לתחום המשפטי נטו, תחום המשפט והמשפחה הוא תחום רגיש מאוד. לעתים, גישה לא נכונה של עורך הדין, בדרך כלל עורכי דין מתחילים ולא מנוסים, יכולה ליצור כאוס גדול בין בני הזוג ואף להשרות אווירה לא נעימה. כחלק מהתהליך הקשה של גירושין, חשוב שעורך הדין ישלוט במצב ולא יבהיל את בני הזוג, ישמע לרגשותיהם ולליבם ויוכל להשפיע כך בצורה טובה יותר וחיובית על התהליך.
·         מלבד הסעיפים הקשים בהם צריך עו"ד משפחה לעסוק, כל הבירוקרטיה והניירת מסביב לתהליך הגירושין יכולה להיות מסובכת ובעייתית. עורך דין משפחה מנוסה יודע כיצד לפנות לערכאות המשפטיות המתאימות, כיצד להגיש ערעורים, כיצד להתנהל בדיונים ומה בדיוק הסדר של הדברים ואיך צריך להציג הכול בפני השופט. ללא עורך דין מנוסה התיק יכול להיות מבולגן ומיש יסבול בסופו של דבר הם הזוג שגם ככה צרותיו עולות מעל לכל דמיון.


אל תתפשרו על איכות עורך הדין למרות העלויות הגבוהות



אמנם עלויות של עו"ד משפחה יכולה להגיע לרמות גבוהות מאוד שלא תמיד בני הזוג יוכלו לעמוד בהם, אך מומלץ לא להתפשר על איכות עורך הדין כיוון שהמחיר שתשלמו לאחר מכן יהיה גדול הרבה יותר. כמו כל דבר בחיים, התקציב קובע המון וחייבים לעמוד בו, אך אל תתפתו לעורכי דין מתחילים שמציעים לכם הצעות אטרקטיביות עבור שכר הטרחה שלהם כיוון שהניסיון עולה כסף ויש סיבה לכך.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דיני משפחה נפוצים בתל אביב

הסכם משמורת משותפת אצל מגשר גירושין

ניכור הורי - כל מה שחשוב לדעת