עורך דין גירושין הכי טוב בארץ

עורך דין גירושין צריך להיות מומחה במה שהוא עושה. לא מדובר על תחום שולי, וגם אם נביט על דיני המשפחה נגלה שאין חשיבות רבה יותר לעוררך הדין מאשר תהליך הגירושין. כיצד אפשר לבחור עורך דין טוב ומה בכלל הופך אותו לכזה? הנה כל הפרטים שאתם חייבים להכיר. 

מה הופך עורך דין גירושין לטוב?

עורך דין גירושין טוב הוא עורך דין מקצועי. בראש ובראשונה חשוב שעורך הדין יכיר את כל החוקים לגבי תהליך הגירושין, הרי החוקים הללו בסופו של דבר יהיו העוגן להחלטת השופט. אם יש משהו שעורך הדין רוצה לשנות בתפישת השופט הוא צריך להיעזר בראיות, בטיעונים משכנעים וכמובן בחוקים הכתובים. ללא מקצועיות אין לעורך דין מה לחפש בתחום המשפטים ובטח לא בתחום כמו גירושין, שבו הצד השני כנראה יהיה חמוש בעורך דין מנוסה משלו. כמו כן, עורך דין גירושין צריך להיות חדור מטרה בהשגת המטרות שלו אך באותה מידה הוא צריך להיות רגיש ולהבין את המצב העדין.

בחירת עורך דין שקרוב לביתכם

בחירת עו"ד גירושין היא אינה בחירה פשוטה אך הנה לכם פרמטר שיעזור לכם לסנן את עורכי הדין מההתחלה בצורה טובה יותר. בחירת עו"ד גירושין שעובד באזור מגורכם תהיה בחירה נכונה יותר. כמובן שיש עורכי דין בתל אביב שיכולים להיות מנוסים מאוד ויש להם גם לקוחות מחיפה או מבאר שבע, אך בסופו של דבר יש מספיק עורכי דין טובים בכל אזור בארץ ולכן בחירה גיאוגרפית קרובה תעזור לכם. במה היא תעזור לכם? לחסוך זמני הגעה, להיות זמינים יותר לפגישות ייעוץ וגם סקר השוק שלכם יהיה קל יותר.

בחירת עורך דין לפי התקציב

עוד אחד מהסעיפים שאי אפשר להתעלם מהם ובוודאי כאשר מדברים על עו"ד גירושין מומחה, הוא המחיר. ככל שעורך הדין יהיה בעל המלצות רבות יותר זה אומר שהשם שלו גדול יותר וככל שהשם שלו בתחום גדול יותר כך הוא כנראה מנוסה ומקצועי יותר. עכשיו נעבור לחלק בפסקה שאתם פחות אוהבים, ככל שעורך הדין יהיה מנוסה ומקצועי יותר הוא יעלה יותר. זהו שוק חופשי, עורך דין יכול לתמחר את שכר הטרחה שלו כפי שירצה והוא לא חייב דין וחשבון לאף אחד וגם לא לכם הלקוחות. לכן תיקחו בחשבון שהבחירה שלכם צריכה להיות נבונה, אך באותה נשימה גם שקולה לפי התקציב.

בדקו המלצות דרך האינטרנט

כיצד אפשר למצוא המלצות על עורכי דין גירושין? אפשר לשאול אנשים שהתגרשו ולשאול אותם איך עבר התהליך אך סביר להניח שלא כל אחד יכיר זוג כזה, ובטח לא ייכנס לשיחה הזו במידה והוא לא מהחוג החברתי הקרוב שלו. נתון זה מותיר לכם ברירה אחת ויחידה והיא לחפש המלצות באינטרנט. אתם יכולים להיכנס לגוגל ולכתוב '"עו"ד גירושין" ואת העיר בה אתם גרים ויעלו לכם אפשרויות רבות. אפשר לחפש גם דרך הפייסבוק, בוודאי לאחד החברים שלכם תהיה המלצה. משם נשאר לכם רק לבצע סקר שוק מעמיק, להיפגש ולבחור.

צריך שיהיה ביניכם חיבור טוב

אסור לשכוח שעורך דין, ובעיקר עורך דין גירושין, חייב להיות בכימיה טובה עם הלקוחות שלו. אולי קשה לאמוד את הכימיה ובאמת מדובר על פרמטר די מבלבל, אך את הכימיה אי אפשר להסביר במלים. בסופו של דבר מדובר בתהליך גירושין שכל חייכם בעתיד עומדים על הכף ומושפעים מהתהליך שתעברו עמו. ברגע שאתם לא מרגישים בטוחים ונוחים עמו, זה מצב מתסכל שישפיע מאוד על המצב הנפשי והרגשי שלכם.
 from vered-levi.tumblr– Feed 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דיני משפחה נפוצים בתל אביב

הסכם משמורת משותפת אצל מגשר גירושין

ניכור הורי - כל מה שחשוב לדעת