מגשרת גירושין מומלצת במרכז

שירותי גישור מאפשרים לגברים ונשים לנהל את העניינים האישיים שלהם מחוץ לכותלי בית המשפט גם בנסיבות רגישות כגון גירושין. במאמר הבא נסביר על יתרונות הגישור ונבין כיצד בוחרים אנשי מקצוע מהסוג הזה



גירושין הוא תהליך ארוך שמחייב השקעה של זמן, משאבים מנטליים וכסף מצד גברים ונשים בטווח רחב של גילאים. יתרה על כך, בני זוג שבוחרים להתגרש לאחר שכבר הקימו משפחה והביאו ילדים לעולם עשויים להיתקל בעוד שורה ארוכה של בעיות וסיבוכים. אחד הקשיים העיקריים בתהליך הגירושין הוא למשל ההתנהלות בין כותלי בית המשפט, אך את זה אפשר למנוע בקלות יחסית באמצעות היתרונות של מגשר גירושין.
התפקיד של שירותי גישור הוא לסייע לבני הזוג ללבן את המחלוקות שיש ביניהם בלי התערבות של שופט. בנוסף, הסיכומים שמתקבלים בתהליך הגישור יכולים לאחר מכן לשמש את אחד הצדדים בהגשת תביעה או לצורך הצהרת כוונות. הדבר החשוב הוא לפיכך לבחור שירותי גישור ברמה גבוהה ולוודא שהם עולים בקנה אחד עם האינטרסים הסותרים של הצדדים המעורבים בתהליך.

טיפים לבחירת מגשר גירושין בתל אביב

תל אביב היא עיר גדולה, פלורליסטית ומגוונת שבה יש גם אחוז גבוה יחסית של גירושין. כתוצאה מכך, רבים מבין אנשי המקצוע שמציעים את שירותי הגישור שלהם פונים אל תושבי תל אביב ויכולים לסייע להם. להיצע הרחב של אנשי מקצוע מתחום הגישור בתל אביב יש כמובן יתרונות, אך הבעיה היא שלא תמיד קל לדעת למי לפנות.
הפתרון הוא לבחור מגשר גירושין בתל אביב לפי פרמטרים אובייקטיביים. הנה למשל כמה גורמים שאליהם כדאי להתייחס אם רוצים להגדיל את סיכויי ההצלחה של בחירת שירותי גישור ברמה הגבוהה ביותר:
א. מספר שנות ניסיון – מגשרת גירושין חייבת להיות בעלת ניסיון. מלבד ההסמכה, ההשכלה והרקע המקצועי, הניסיון הוא הפקטור היחיד שמאפשר למגשרת להתמודד עם תקלות ובעיות בלתי צפויות. מטבע הדברים, מצופה מהמגשרת להביא למשרד ולהתנהלות בין הצדדים את כל שנות הניסיון שיש לה. רק בעזרת הניסיון אפשר למנוע מראש בעיות ולהתמודד איתן באופן שעולה בקנה אחד עם האינטרסים של בני הזוג.
ב. המלצות אובייקטיביות – תושבי תל אביב והמרכז יכולים להשתמש בהמלצות של חברים, קרובים ובני משפחה. ככל שיש יותר המלצות על מגשר גירושין או מגשרת גירושין בתל אביב, כך עולה הסיכוי ליהנות מהשירות שלה גם באופן פרטי. במידה ובני זוג בתל אביב והמרכז לא מכירים באופן אישי מישהו שיכול להמליץ להם על שירותי גישור, מה שכדאי לעשות הוא להרחיב את החיפוש בעזרת מידע מאתרי אינטרנט.
ג. פגישה אישית וללא התחייבות – בסופו של דבר, אין תחליף לפגישה אישית עם אנשי מקצוע שמציעים את שירותי הגישור שלהם. בעזרת פגישה אישית אפשר לבדוק את הכימיה בין הצדדים ולוודא שמדובר באנשי מקצוע שכדאי לסמוך עליהם. כאשר עורכים פגישה אישית עם מועמדים לתפקיד המגשרים, ניתן גם להגיע למסקנה מבוססת יותר לגבי היכולות שלהם. זו בסופו של דבר המטרה העיקרית של שירותי הגישור ולכן לפי הפרמטר הזה הם נמדדים.
בשורה התחתונה, בחירה נכונה של מגשר גירושין תלויה במידה רבה במיקום הגיאוגרפי. עבור תושבי תל אביב והמרכז למשל, ההיצע הגדול של נותני שירותים מתחום הגישור יכול להפוך ליתרון אם בוחרים אותם בצורה נכונה. מה שצריך לעשות הוא להשוות בין מגשרים ומגשרות, לבדוק איפה הם נמצאים ולתאם מולם פגישה לא מחייבת. לבסוף, כל שנותר הוא לסמוך על תחושת הבטן ולתת אמון במי שראוי לכך.
 from vered-levi.tumblr– Feed 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דיני משפחה נפוצים בתל אביב

הסכם משמורת משותפת אצל מגשר גירושין

ניכור הורי - כל מה שחשוב לדעת