מגשרת גירושין בראשון לציון


יכול להיות שאחרי תקופה זוגית לא פשוטה הגעתם למסקנה שאתם חייבים להתגרש. יכול להיות שזה בא משניכם ביחד ויכול להיות שזה הגיע מצד אחד בלבד, ובכל מקרה הגיע הזמן לשנס מותניים ולעשות פעולה כלשהו. לפי שאתם ממהרים לפנות לעו"ד גירושין, תחשבו על האפשרות של פנייה למגשרת. הנה כמה דברים שחשוב לדעת על מגשרת גירושין.

מי היא מגשרת גירושין?

גישור גירושין הוא אחד המקצועות הכי חשובים בימינו. כמות גדולה מאוד מהזוגות שנישאים מתגרשים כבר אחרי חמש שנים לכל היותר כאשר האחוזים הללו לפי המחקרים צפויים להמשיך ולעלות. העולם נהיה דינמי יותר ואנשים לא מבינים מה קורה עם הרגשות שלהם בעיקר בגלל שהם ממהרים מאוד, אך כל אלו הן סיבות שלא באמת חשובות. מה שבאמת חשוב הוא להמשיך הלאה אחרי הגירושין ומגשרת גירושין בראשון לציון עברה הכשרה מתאימה כדי לספק לכם את זה. מגשרת גירושין אינה עורכת דין בחלק מהמקרים ובכל מקרה לא תתנהג כך. היא תנסה לגשר בין בני הזוג כדי שיגיעו לעמק השווה במהירות.

כיצד מתבצע גישור גירושין?

גישור גירושין הוא תהליך די פשוט באופן תיאורטי אך מורכב יותר באופן מעשי. בתהליך זה שני הצדדים יושבים יחד, באותו הסלון ולעתים גם על אותה הספה ומדברים עם המגשרת. לעתים המגשרת היא זו שתנחה את השיחה ולעתים בני הזוג ידברו ביניהם והמגשרת רק תתווך ותגשר ומכאן שמה. גישור הגירושין תהליך חשוב במיוחד כיוון שהוא לא מפריד בין בני הזוג ומעלה את היצרים שיכולים להגיע לנקודת רתיחה בדיונים משפטיים אלא מגיע לפשרה ביניהם. למרות שמדובר לרוב בפשרה אין תחושת ויתור בתהליך כיוון והמגשרת תדאג לכך שזה לא יקרה שכן זה דבר שלילי ביותר.

למה גישור גירושין עדיף על התהליך המשפטי?

·         מגשרת גירושין הרבה יותר זולה מאשר עורך דין גירושין כאשר הפערים יכולים להיות של עשרות אלפי שקלים.
·         גישור גירושין הוא תהליך שנועד לספק חיים נוחים מכל הפרמטרים לזוג שזה עתה מתגרש, שלא כמו תהליך גירושין שכל אחד תופס צד ויכול להיגמר ב'ניצחון' של צד אחד ולאיבה בין הצדדים מה שיפגע בילדים קשות.
·         גישור גירושין תהליך קצר יותר.

האם תהליך הגישור יהיה משפטי גם הוא?

למרות שמגשרת גירושין ובכלל כל תהליך הגירושין באמצעות גישור יהיה הרבה יותר נחמד ועדין מאשר דיון משפטי לוהט בין שני הצדדים, גם גישור גירושין בסופו של דבר נגמר בהסכם שחייב להיחתם על ידי עורך דין ולהיות מאושר על ידי שופט. אם שופט לא ייאשר את ההסכם הרי שההסכם יכול להיות בעייתי מאוד בעתיד ומכך בית המשפט מנסה להימנע. לכן בכל מקרה תגיעו לדיון מול שופט אך התהליך יהיה הרבה יותר פשוט, הרבה יותר נעים והרבה יותר נכון לכם בתור בני זוג שזה עתה נפרדו ומנסים להמשיך בחייהם ובוודאי לילדים אם הם מעורבים בתמונה.
 from vered-levi.tumblr– Feed 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דיני משפחה נפוצים בתל אביב

הסכם משמורת משותפת אצל מגשר גירושין

ניכור הורי - כל מה שחשוב לדעת