האם אפשר להתגרש ללא עורך דין צמוד

הגירושין הוא מצב שאך אחד לא רוצה להגיע אליו ולמעשה אך אחד לא חושב עליו, כאשר אחרי מספר שנות זוגיות שמתחילות להידרדר ולהגיע לעתים למצב שכבר אין אהבה, הרגע בו אתם מבינים שהגירושין היא אפשרות הוא אחד הרגעים הכי כואבים שיש. לא סתם עו"ד גירושין הוא מעורכי הדין שעמוסים בעבודה יותר מכול שאר התחומים אך ניתן להתגרש גם בלי עורך דין צמוד.



ככה רוב האנשים מתגרשים
אם אתם לא יודעים מה כולל תהליך הגירושין עם עו"ד גירושין הגיע הזמן להכיר, ויפה שעה אחת קודם, כיוון שאם תיכנסו לתהליך הזה רק אחרי שכבר החלטתם להתגרש יש סיכוי שמצד אחד תתחרטו על כך ומצד שני לא תרצו לשבור את המילה שלכם במשחקי אגו מול בן או בת הזוג. רוב הישראלים מתגרשים עם עורך דין צמוד כאשר האחרון נפגש עמם תחילה ועורך שיחת היכרות, שלאחריה הלקוח מחליט אם הוא ממשיך עמו, ואז נשלפים כל הפרטים על הצד השני, כל נקודות התורפה, כל הנקודות החלשות וזה כולל דיונים בבית משפט בשעות שאין לכם כל השפעה עליהם, כסף רב שנשפך שיכול להגיע למעל מאה אלף שקלים וכולה. האם אפשר אחרת?
האם אפשר להתגרש ללא עורך דין צמוד?
·         התשובה הקצרה היא כן והתשובה היותר ארוכה היא תלוי במצבכם. למשל, אם מדובר על זוג צעיר שאין לו ילדים משותפים ואין לו רכוש משותף, כאשר גם במצבים בהם יש רכוש משותף אך כזה שאינו יקר מידי כמו מספר רהיטים או במקסימום רכב פרטי, אפשר לנסח הסכם מסוים אחרי דיון בין הצדדים ולהתגרש בלי עורך דין צמוד. מה זה אומר עורך דין צמוד? זה אומר שלא תצטרכו שעורך הדין יגיע מספר פעמים לפגישה עמכם ובטח לא לדיונים חריפים בבית המשפט, אלא שפשוט יעבור על ההסכם ויראה שהכול בסדר.
·         מדוע אי אפשר לחתום על החוזה לבד? כיוון שיכול להיות שתעשו טעויות מהם גם אתם וגם בית המשפט רוצים להימנע. כשמנסחים הסכם גירושין צריך לבחון היטב את כל הסעיפים כמו למשל מה יקרה אם יצוץ חוב כספי מסוים שנבע משני הצדדים, מה יקרה אם הערך של נכס מסוים שהוחלט להעניק לצד אחד יעלה משמעותית וכולה. בית המשפט רוצה שעורך דין ייאשר את ההסכם לפני שהוא רואה אותו אך מדובר בפגישה אחת או שתיים וזה הכול.
עו"ד גירושין אאוט- מגרש גירושין אין
במקום לתת לעורכי דין רשמיים לשוחח עמכם ולהפוך את האווירה להרבה יותר רצינית, הגיע הזמן לבחון את האפשרות לגישור גירושין. אפשר להירגע, אף אחד לא מנסה לגשר ביניכם ואם החלטתם להתגרש זו זכותכם, אך מגשר או מגשרת הגירושין יגיע בשעות נוחות יותר, ידבר עם שניכם ביחד ויראה כיצד אפשר לפתור את המצב על הצד הטוב ביותר גם כשיש רכוש וגם כשיש ילדים משותפים שהופכים הכול ליותר בעייתי.
 from vered-levi.tumblr– Feed 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דיני משפחה נפוצים בתל אביב

הסכם משמורת משותפת אצל מגשר גירושין

ניכור הורי - כל מה שחשוב לדעת