מהו גישור גירושין?

הדרך הטובה ביותר להתגרש

גירושין יכולים להיות נקודת מפנה בחייכם וזוהי נקודת מפנה לא פשוטה בכלל. בין אם אתם מחליטים להתגרש אחרי שנה שאתם נשואים ובין אם אתם מחליטים להתגרש עשרים שנים אחרי החתונה גירושין הוא שלב קשה מאוד בחיים שמסמל על סיומה של תקופה שיש לה גם הרבה צדדים חיוביים. בישראל יותר מעשירים מהזוגות מתגרשים ותהליך הגירושין בדרך כלל ידוע כתהליך לא נעים בו יש קרבות משפטיים בעיקר על רכוש ועל ילדים. גישור גירושין מתבצע על ידי מגשר גירושין מוסמך שבקיא בתחום הגישור הבעייתי הזה בין בעל ואישה שרוצים להתגרש והוא נותן את האפשרות לגירושין הרבה יותר עדינים ונאותים שלא בתחומי בית המשפט.




תהליך גישור הגירושין: מה הוא כולל?

·         גישור גירושין נותן לבני הזוג את המענה שהם צריכים לסביבה הרבה יותר נוחה ועדינה כדי להחליט את ההחלטות לגבי העתיד של שניהם. אמנם זוג נשוי שרוצה להיפרד בדרך כלל לא רוצה קשר אחד עם השני אך המציאות מדברת בצורה אחרת כאשר יש ילדים. גם זוגות ללא ילדים יכולים לפתוח במלחמה זה בזה על רכוש אך גישור הגירושין נותן את האפשרות להחליט את ההחלטות ברוגע.
·         אין צורך להיפגש עם עורך דין כשנפגשים עם מגשר גירושין. מגשר גירושין פועל עם שני בני הזוג ולא רק עם אחד כמו שקורה עם עורך דין ולכן אין מלחמה בין בני הזוג. אין מנצח ואין מפסיד, שני הצדדים צריכים לצאת כשהם מרוצים מהגישור וכשהכול קורה בדרך נעימה בישיבה בסלון זה מול זה ולא בבית משפט אפשר בהחלט להשיג את ההסכמות בין הצדדים.

מגשר גירושין גמיש יותר

אחד היתרונות של מגשר גירושין על פני תהליך גירושין בבית משפט הוא הנוחות שבפגישות. דיונים בבית משפט יכולים להתארך והתהליך יכול להיות ארוך מאוד ובני הזוג יהיו נתונים למה שבית המשפט יחליט. בתהליך גישור גירושין בני הזוג יכולים להחליט על הזמנים שנוחים להם להיפגש יחד עם מגשר גירושין וכך יהיה ניתן לבצע דיונים ללא הגבלת זמן, היכן שנוח לבני הזוג ובשעות שנוחות להם בלי צורך לבזבז עוד כסף על אובדן שעות עבודה.

המאמר מהו גישור גירושין? פורסם לראשונה בבלוג

 from vered-levi.tumblr– Feed

https://vered-levi.tumblr.com/post/167551069834/%D7%9E%D7%94%D7%95-%D7%92%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%A8-%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%9F

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דיני משפחה נפוצים בתל אביב

הסכם משמורת משותפת אצל מגשר גירושין

ניכור הורי - כל מה שחשוב לדעת