עו"ד גירושין בראשון לציון

מה תפקידו של עו"ד גירושין?

עו"ד גירושין הוא אחד מעורכי הדין הנפוצים ביותר בישראל ויש להם הרבה עבודה. בישראל יותר מעשירית מהזוגות מתגרשים וכדי להפוך את תהליך הגירושין לתהליך הרבה יותר פשוט עורכי הדין נמצאים בהליך הסבוך והלא פשוט הזה כדי לנסות ולהוציא את הטוב ביותר עבור אותם בני זוג שעוברים את התהליך. עו"ד גירושין הוא זה שמגיש את הטענות ואת הערעורים לבית המשפט ואחראי על נושאים חשובים ביותר כמו למשל תביעת מזונות, הסדרי ראייה וכולה. תהליך הגירושים עצמו הוא תהליך של שכנוע אחד גדול בפני שופט כאשר הצדק וטובת הילדים מונחים בפניו כדי לנסות להכריע בסוגיות המורכבות האלו. עו"ד גירושין בראשון לציון ובתל אביב עובדים יום יום בתיקים סבוכים ביותר בדיונים שיכולים להימשך חודשים ארוכים.



מה חשוב לדעת על עו"ד גירושין?

·         עו"ד גירושין בראשון לציון והסביבה הוא זה שיהיה אחראי לחלוקת הרכוש שהיה כל עולמכם בהיעדר הסכם טרום נישואים קשה מאוד בבית המשפט להוכיח את בעלותכם על רכוש משותף ויש צורך להציג מסמכים וממצאים מתאימים. פעמים רבות התא המשפחתי מתחלק בצורה כזו שאחד מבני הזוג עובד והצד השני דואג למשפחה ולכן כשמגיעים לחלוקת ההון והרכוש יש הרבה אי סדר בעניין כשמנסים להחליט מה מגיע לכל אחד.
·         עורך דין גירושין אחראי גם לגבי עתידם של הילדים במידה והם נמצאים בתמונה. כל אחד מבני הזוג רוצה לקבל את המשמורת על הילדים כאשר עד גיל שנתיים המשמורת הולכת אוטומטית לאם. דמי המזונות והסדרי הראייה הם נושאים חשובים ביותר שרק עם עורך דין גירושין מוסמך ומנוסה הצדק ייעשה והתנאים יהיו טובים.

עו"ד גירושין - עו"ד ורד לוי

עו"ד גירושין מוסמך ומנוסה


בחירת של עו"ד גירושין בראשון לציון, בנסי ציונה, בפרדס חנה או בכל מקום אחר ברחבי הארץ חייבת להיעשות בשיקולים רבים. חשוב מאוד לבחור עורך דין שממוקם באזור שיהיה לכם נוח להגיע לפגישות איתו אך לא לשכוח שעורך הדין חייב להיות מנוסה עם קבלות בתחום. עורך הדין חייב להיות בקיא בנושא הגירושין ובנוסף הוא חייב לשדר לנו רושם ראשוני טוב שייתן לנו ביטחון להתחיל איתו בתהליך. נושא הגירושין הוא נושא מורכב שדורש הרבה ידע והרבה ממה שחשוב לנו מונח על הכף, ולכן אין מקום לטעויות. 


המאמר עו"ד גירושין בראשון לציון פורסם לראשונה בבלוג 
from vered-levi.tumblr– Feed

https://vered-levi.tumblr.com/post/164475761189/%D7%A2%D7%95%D7%93-%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%9F-%D7%91%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%9F-%D7%9C%D7%A6%D7%99%D7%95%D7%9F

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דיני משפחה נפוצים בתל אביב

הסכם משמורת משותפת אצל מגשר גירושין

ניכור הורי - כל מה שחשוב לדעת