האם ישנה חשיבות לבחירת עו"ד גירושין?

עורך דין גירושין הוא איש המקצוע האובייקטיבי היחיד שיכול ללוות את בני הזוג בתהליך הכי מורכב בחייהם. מכאן שיש חשיבות גדולה לבחירה נכונה של עורך דין ואפילו הבדלים בין עו"ד גירושין בלוד, בתל אביב, בירושלים או בערים אחרות בארץ. אבל כיצד בוחרים את עורך הדין בצורה נכונה ומה צריך לעשות על מנת לקצר את הליך הגירושין בלי לפגוע באינטרסים האישיים?


ראשית, יש כמה טיפים שכדאי להקפיד עליהם על מנת לבחור עורך דין גירושין:


א. ניסיון מוכח בגירושין – חשוב לבחור רק עורך דין עם ניסיון מוכח בגירושין. עורך דין עם התמחות כללית לא תמיד יהיה בקיא בפסקי הדין התקדימיים, יידע כיצד לנסח הסכם שמקובל על הצדדים או יגן על האינטרסים של הלקוח שלו. לעומת זאת, עורך דין עם ניסיון מוכח יקצר משמעותית את משך התהליך ויסביר ללקוח מה לעשות ברגעי משבר.
ב. המלצות מלקוחות קודמים – יש חשיבות עצומה לבחירת עורך דין גירושין עם המלצות. בסופו של דבר, הדרך היחידה של הלקוח לוודא שמדובר באיש מקצוע אמין ומנוסה היא לקבל עליו המלצות. רצוי שההמלצות יהיו אובייקטיביות ויינתנו על ידי חברים, קרובי משפחה וכן הלאה.
ג. יחס אישי – עוד דבר חשוב הוא לבחור עו"ד גירושין שיש איתו שפה משותפת. הליך הגירושין עצמו נמשך זמן רב והוא כרוך בלא מעט רגעי משבר, אך שיתוף פעולה יעיל בין עורך הדין לבין הלקוח מונע חלק ניכר מעוגמת הנפש. כדאי להגיע לפגישת ייעוץ לא מחייבת עם עורך הדין לפני שבוחרים אותו ולנצל אותה כדי לבחון את הכימיה.

בחירת עו"ד גירושין בלוד או בערים אחרות

ישנה חשיבות גדולה לבחירת עורך דין לפי מיקום גיאוגרפי. עו"ד גירושין בלוד משרת את תושבי האזור ועומד לרשותם בכל מקרה של דילמה והתלבטות, לעומת עורך דין בצפון או בדרום שעובד באזורים אחרים.

המיקום הגיאוגרפי קובע תוך כמה זמן יוכל הלקוח להגיע לפגישה אישית עם עורך הדין ועד כמה יהיה לו נוח להתנהל מולו בטווח הקצר, הבינוני והארוך.

המאמר כל מה שאתם צריכים לדעת לפני פנייה למגשר גירושין פורסם לראשונה בבלוג

from vered-levi.tumblr– Feed
https://vered-levi.tumblr.com/post/162620330064/%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%A0%D7%94-%D7%97%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%A2%D7%95%D7%93-%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%9F

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דיני משפחה נפוצים בתל אביב

הסכם משמורת משותפת אצל מגשר גירושין

ניכור הורי - כל מה שחשוב לדעת