מהם השירותים שנותן עו"ד משפחה

כשגם המשפחה מגיע לבית המשפט

עולם בית המשפט ותחום המשפטים כולו מאז ומתמיד היה מלחיץ עבור האדם הממוצע שרק רוצה להימנע מכותלי בית המשפט ומפנייה לעורך דין. עורכי דין מסייעים לאנשים רבים בבעיות פליליות, בעיות עם ביטוח לאומי, תאונות דרכים ובמקרים רבים בישראל גם יחסי עובד מעביד וההפרות שבתנאים שביניהם. תחום אחד שנפוץ מאוד בישראל הוא דווקא תחום המשפחה שברוב המקרים מלבד היותו מסובך ועמוק, מכיל רגשות רבים שמעורבים הרי מדובר באנשים שהכי קרובים אלינו כולל ילדים ואחים. עו"ד דיני משפחה חייב להיות מקצועי ביותר כדי לפתור את הנושאים הללו ולשמור על שלום ככל שניתן בין הצדדים.

מהם השירותים שנותן עו"ד משפחה?

עורך דין גירושין בראשון לציון או בכל מקום אחר, מכיר היטב את תחום המשפחה ואת החוקים במדינת ישראל שמדברים על זוגות נשואים וכחלק גדול מעיסוקו מתעסק בנושא הכאוב של גירושין. כשזוג רוצה להתגרש יש תסבוכת גדולה גם בהבנה של החוקים במדינת ישראל וגם מבחינה רגשית, ודאי כשמדובר בתיקים שמדברים על זוגות עם ילדים. גם ללא ילדים, התסבוכת רבה בגלל הרכוש המשותף וגם תיקים שלכאורה נראים קלים והיחסים בין הזוג נשמרים ברוח נעימה, אט אט התהליך סוחף אליו את כל הצדדים ובית המשפט נהיה זירת קרב. עו"ד משפחה חייב לשלוט במה שקורה ולגשר בין הצדדים כך שיגיעו להסכמה מהירה ושווה לטובת שני הצדדים.
·         נושא נפוץ נוסף שהוא עיסוק רב של עו"ד דיני משפחה רבים במדינת ישראל הם נושאי ירושה ועיזבון. שאבא או אימא הולכים לעולמם הם מותירים מאחוריהם כאב גדול שנדמה כלא נעלם לחלוטין גם עד יומנו האחרון. במקרים רבים הירושה שנשארת צריכה להתחלק בין הילדים אך לא תמיד הצוואה שהותיר אחריו ברורה ועליה יש מחלוקות רבות שדורשים התערבות של עורך דין.

עו"ד דיני משפחה בעל ניסיון בתחום


אחד הדברים החשובים ביותר שעורך דין משפחה צריך להציג ללקוחותיו הוא את הניסיון שלו. מעבר לפגישת הייעוץ שנותנת לנו לקבל רושם על אותו עורך דין, ועל הרגישות שהוא מפגין כלפי הנושא, הוא חייב להכיר את מערכת המשפט בענייני משפחה ולא לטעות באף פרט או החלטה שהוא מבצע כיוון שהרבה מונח על כף המאזניים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דיני משפחה נפוצים בתל אביב

הסכם משמורת משותפת אצל מגשר גירושין

ניכור הורי - כל מה שחשוב לדעת