מגשר גירושין מומלץ

בחירה נכונה של אנשי מקצוע נשענת לעיתים קרובות על המלצות אובייקטיביות. במאמר הבא נסביר איפה אפשר למצוא המלצות על מגשר גירושין, מדוע הן חשובות ומה עושים במקרים שבהם לא מכירים באופן אישי מישהו שהשתמש בשירותים כאלה
גישור בתהליך גירושין עשוי לחסוך זמן, כסף ומשאבים רגשיים עבור הצדדים המעורבים. במקום לנהל את הליך הגירושין בין כותלי בית המשפט ולספוג אובדן מאסיבי של ימי עבודה, אפשר להגיע למגשר ולתת לו לנהל את הדין והדברים בין הצדדים. 
יתרה על כך, למגשר מקצועי יש מספיק שנות ניסיון שבהן הוא יכול להשתמש על מנת למצוא פתרונות למחלוקות ולבעיות הנפוצות. בטווח הארוך, הנוכחות של המגשר גם מעניקה תחושת ביטחון עבור גברים ונשים שנמצאים בתהליכי גירושין והיא תורמת גם לאיכות החיים של המשפחה.

למה כדאי לבחור מגשר גירושין לפי המלצות?

הבעיה היא שהכרה ביתרונות של שירותי גישור בתהליך גירושין לא בהכרח מבטיחה בחירה מוצלחת של אנשי מקצוע. אם רוצים ליהנות מהיתרונות של גישור, צריך לוודא שמי שמבצע אותו מחזיק במספיק שנות ניסיון ושיש לו את הרקע הנדרש על מנת להתמודד עם הסוגייה. כמו כן, רצוי לבחור שירותי גישור על סמך המלצות.
המלצה אובייקטיבית מאפשרת לדעת מה רמת המקצועיות של מגשר עוד לפני שמשתמשים בשירותים שלו. במילים אחרות, כדאי לבחור מגשר גירושין לפי המלצות מכמה סיבות מרכזיות:
א. בגלל שכך ניתן למנוע עוגמת נפש – מגשרים ואנשי מקצוע מקבלים המלצות רק כאשר הם מבצעים את השירות ואת התפקיד שלהם על הצד הטוב ביותר. מבחינת מי שאוסף המלצות, חוות דעת אובייקטיביות מן הסוג הזה מעידות על כך שמדובר על אנשי מקצוע מיומנים. זה בסופו של דבר מה שמונע את עוגמת הנפש ומעלה את הסיכוי לבחור מגשר ברמה גבוהה.
ב. בגלל שכך ניתן להיערך לתהליך הגישור – גברים ונשים שמחליטים להתגרש לא תמיד יודעים במה התהליך הזה כרוך. התוצאה בפועל היא חוסר מוכנות של הצדדים המעורבים, חוסר יכולת להתמודד עם תקלות בלתי צפויות ולעיתים גם חוסר נכונות להתפשר. הפתרון גם כאן הוא לקבל המלצות וכך לדעת במה כרוך תהליך הגישור ומה אפשר לעשות על מנת לסיים אותו על הצד הטוב ביותר.
ג. בגלל שכך ניתן לחסוך בהוצאות – המלצות מתייחסות להיבטים שונים בתהליך הגישור. בכל הנוגע לעלות השירותים של מגשר, המלצה יכולה להיות כלי יעיל שבעזרתו מבצעים השוואת מחירים. בעזרת השוואת מחירים על בסיס המלצות ניתן לדעת למי לפנות על מנת לקבל את השירות, כמה זה יעלה ומה עושים על מנת לעמוד בתוך מסגרת התקציב.

ממי מקבלים מידע על מגשר גירושין מומלץ?

רוב האנשים שמבינים את החשיבות של המלצות על מגשר גירושין מגיעים בסופו של דבר למסקנה שעליהם לדעת למי לפנות על מנת לקבל אותן. האופציה הראשונה היא לאסוף המלצות על שירותי גישור מצד חברים, קרובים ובני משפחה. אם לאחד מבני הזוג יש יכולת לפנות לחברים או משפחה כדי לקבל המלצות, סביר להניח שהוא יעשה את זה ואף יציב אותן בראש סדר העדיפויות.
האופציה השנייה היא לקרוא חוות דעת באתרי אינטרנט ורשתות חברתיות. היתרון של איסוף המלצות דרך אתרי אינטרנט הוא שכך ניתן לשמור על אנונימיות ודיסקרטיות בלי לערב את החברים והמשפחה, אך החיסרון הוא שקשה לדעת מי עומד מאחוריהן. לכן, מה שכדאי לעשות הוא לשלב בין המלצות מגורמים שונים ולזכור שבסופו של דבר תלויה הצלחת הגישור בנכונות של הצדדים להתפשר.
 from vered-levi.tumblr– Feed 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דיני משפחה נפוצים בתל אביב

הסכם משמורת משותפת אצל מגשר גירושין

ניכור הורי - כל מה שחשוב לדעת