עורך דין משפחה וגישור

מה תהליך הגישור כולל?

תהליך הגישור הוא למעשה מפגשים של שני בני הזוג עם עורכי הדין שבהם ינסחו את הסכם הגירושין. עורך הדין יצטרך להבין מהם הטיעונים של כל אחד מבני הזוג, מה הדרישות המקדימות שלהם וכמובן מה יהיה הכי טוב לילדים. עורך דין משפחה וגישור יכול לעזור לכם לשקם את החיים שלכם אחרי שחשבתם שהכול אבוד. בעיות בזוגיות יכולות להיות צורמות מאוד לא רק לכם אלא גם לילדים, אך עורך דין שיכול גם לגשר יסביר לכם שהסוף לא עומד להיות נורא כל כך. הנה עוד כמה פרטים שאתם חייבים לדעת על הנושא.

עורך הדין שישמור על הבית

כולם מכירים את תחום הגירושין כאחד התחומים הכי צורמים שיש. מהר מאוד נכנסים למצב של כאסח בין בני הזוג, והסוף הולך להיות מר מאוד. עם זאת כאשר בוחרים בעורך הדין הנכון שיעבוד עם שני הצדדים ויגשר ביניהם, הכל הופך להיות שונה. בסופו של דבר עורך הדין לא יבחר צד אלא יישב עם שני הצדדים ויעזור להם להגיע לעמק השווה ויהיו לכך השלכות מעולות. לא כל עורך דין באמת יכול לגשר וזו נקודה שעוד נתעסק בה בהמשך, אך במידה ויש לו את הכישורים הללו אתם המרוויחים הגדולים. אתם לא מרוויחים רק תהליך נוח ונעים יותר אלא בעוד כמה מישורים שזה הזמן שתכירו.

מחיר הגישור הרבה יותר נוח

עוד אחד מהיתרונות החשובים של עורך עו"ד גירושין שהוא גם מגשר הוא העניין הכלכלי. רק נסדר את האוזן כדי שתבינו מה ההוצאות שהולכות להיות לכם אם תבחרו בתהליך שאינו כולל גישור. כל עוד דין גירושין יכול לעלות לכם לפחות 20 אלף שקלים והמחיר הזה יכול להגיע בקלות ל-50 אלף שקלים ומעלה, וזה עוד לפני שדיברנו על מצבים בהם יש מצב סבוך מאוד שמחייב עוד הרבה דיונים מול שופט, ערעורים ובזבוז זמן מצדכם. ההסתבכות תהיה בעיקר כאשר יש רכוש משותף רב, עסקים או נכסים משותפים, ילדים וכן הלאה. גישור יהיה הרבה יותר נוח והמחיר יתחלק בין שני הצדדים.

כיצד נבחר עורך דין לגישור?

עד כה דיברנו על היתרונות הרבים של עו"ד גירושין וגישור אך חשוב להבין שהיתרונות הללו יהיו רלוונטיים רק אם תבחרו בעורך דין גירושין מתאים. יש לא מעט עורכי דין שאין להם את הכישורים הבין אישיים המתאימים לגשר בין בני זוג ואין להם את היכולות המקצועיות לנסח הסכם גירושין שיהיה טוב לשני הצדדים בלי שיעורר בעיות בהמשך. חשוב לזכור כי את הסכם הגירושין יש לאשר מול שופט ולכן הוא חייב להיות מקצועי והגיוני, וזה סעיף חשוב מאוד בבחירה. תתמקדו בעורכי דין עם מוניטין שיש להם המלצות רבות אינטרנט, עורכי דין מאזור מגורכם וכמובן עורכי דין שמציעים שכר טרחה הולם.

חשוב שתהיה כימיה טובה

מעבר לתקציב וכמובן למקצועיות שלו שנמדדת במובן מסוים בהמלצות שיש עליו, עו"ד גירושין חייב להיות בעל כימיה טובה עם הלקוחות שלו. מה זה אומר כימיה טובה? זה אומר שאתם בתור לקוחות צריכים להרגיש איתו בנוח. יכול להיות שאם יאשימו אתכם בעבירה פלילית שלא ביצעתם, אולי גם כזו שביצעתם, הכימיה תהיה פחות רלוונטית כי התפקיד שלו זה להשאיר אתכם עם העונש הכי קל שתוכלו לקבל. עורך דין גירושין הוא לא עורך דין כזה, הוא לא צריך להשאיר אתכם מחוץ לכלא ולהשיג תוצאה בלי קשר לדרך. הוא צריך להיות אדיב, סבלני ולהבין אתכם כי רק כך התוצאה גם תהיה טובה.
 from vered-levi.tumblr– Feed 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דיני משפחה נפוצים בתל אביב

הסכם משמורת משותפת אצל מגשר גירושין

ניכור הורי - כל מה שחשוב לדעת