הכל על עו”ד דיני משפחה

החשיבות הרבה של דיני משפחה

דיני משפחה הוא אולי הנושא הכי רגיש שיש. אמנם יש נושאים רבים שיכולים להיות רגישים כמו למשל הנושא הפלילי במקרים של רצח או אונס וכן הלאה, אך דיני משפחה הם דינים מיוחדים. סכסוכים בתוך המשפחה יכולים להיות רעים במיוחד כי הם פוגעים באדם הנקודה הכי רגישה שלו בה הם מרגישים הכי בטוחים. עריכת צוואות, סכסוכים כלכליים ובעיקר גירושין, כל אלו נושאים שבהם עו"ד דיני משפחה יכול לעזור לכם להשיג את מבוקשכם בין אם מדובר על נושא חיובי או שלילי. עו"ד משפחה יכול לסייע לכם לגשר בין העולם האישי שלכם לעולם המשפטי וחשוב מאוד לבחור אותו לפי ההתמחות שלו.



מי מתאים לעבודה בתחום זה?

עד כה הסברנו מדוע עו"ד משפחה הוא הבחירה הכי טובה שלכם אך זה הזמן להסביר לכם עוד נקודה אחת חשובה שמשפיעה על התהליך והיא עורך הדין בעצמו. יש עורכי דין מתחילים שלא תמיד יוכלו להציע לכם את השירות שחשבתם שתקבלו וזה יכול להיות בעייתי מאוד. כמו כן יש עורכי דין שלא ירדו לסוף דעתכם ויהיה לכם מאוד קשה להסביר את מה שאתם רוצים להסביר. כדי להיות עו"ד דיני משפחה מקצועי ומומלץ מעבר לעובדה שיש צורך להכיר את כל החוקים וכל התקדימים, יש צורך בכישורים בין אישיים טובים, להיות אמפתיים ולהבין את הלקוחות שלכם. רק כך יהיה ניתן להשיג את כל המטרות.

הכי מוכר בשל הליכי גירושין

הנושא המוכר ביותר שבו עו"ד דיני משפחה מתעסק הוא הגירושין. גירושין הוא נושא רגיש מאוד והוא לצערנו נפוץ מאוד בארץ. חלק ניכר מהזוגות מתגרשים, ולשם כך חובה להיעזר בעורך דין דיני משפחה, כאשר עורך דין גירושין הוא אחד מהם. עורך דין גירושין מבין בדרך כלל בעוד נושאים ולא רק בנושא זה אם כי התמקצעות הספציפית שלו יכולה להיות בנושא אחד בעיקר. בתהליכי גירושין עורך הדין יכול לייצג צד אחד או את שני הצדדים כאשר ברור לכולם מהי הדרך העדיפה יותר. ייצוג של שני הצדדים יכול להיות למעשה סוג של גישור גירושין ובמצב כזה הוא יעזור לזוג לנסח את הסכם הגירושין שלו.

פותר סכסוכים בתוך המשפחה

בנוסף להליכי גירושין שעליהם כמובן אף תא משפחתי לא ירצה לחשוב, יש עוד מקרים שיכולים להיות שליליים אך בניחוח מעט שונה. יש לא מעט סכסוכים במשפחות רבות בכל המגזרים כאשר לרוב הסכסוכים הללו יהיו על כסף. במצב כזה אפשר לפתור את הבעיה עם עו"ד דיני משפחה כאשר לא בהכרח הוא יצטרך לייצג צד אחד. בני המשפחה המסוכסכים יכולים להגיע אליו לשיחת ייעוץ וכך למעשה הוא יוכל לגשר ביניהם. למה צריך אותו? ראשית מדובר במתווך והמתווכים חשובים מאוד בתחומים רגישים כמו אלו. שנית, הידע המשפטי שלו יעזור לבני המשפחה להבין מה אפשר ומה לא.

עורך דין לניסוח צוואות

עוד אחד מהתפקידים החשובים של עו"ד דיני משפחה הוא ניסוח צוואות. ניסוח הצוואות יכול להיות הרבה יותר מורכב ממה שחושבים כאשר יש צורך לנסח אותו באופן משפטי. למשל, אם הצוואה לא תיכתב בלשון ציווי יכולות לעלות ממנה בעיות רבות כאשר בני המשפחה ירצו לנצל אותה. כמו כן יש צורך לכתוב אותה בצורה ברורה שאינה משתמעת לשתי פנים וכמובן להוכיח את השפיות של כותב הצוואה בעת העריכה שלה, אם יש בכך צורך לפי מצבו הרפואי. עורך הדין ישמור את הצוואה אצלו ויספק אותה לבני משפחתו של המנוח כאשר יגיע העת.
 from vered-levi.tumblr– Feed 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דיני משפחה נפוצים בתל אביב

הסכם משמורת משותפת אצל מגשר גירושין

ניכור הורי - כל מה שחשוב לדעת