עוד משפחה לגישור גירושין

מה המטרה בגישור גירושין?

גישור גירושין הוא אחד הדברים החשובים ביותר שיש. גישור גירושין למעשה מאפשר לכם להגיע להסדר זה עם זה בלי שאתם צריכים להתכסח בבית המשפט ולהעלות את היצרים. בני זוג שרוצים להתגרש כנראה ינסו להילחם זה בזה באופן אוטומטי כי נדיר שבני הזוג מגיעים להחלטה להתגרש בלי שהם רבים תקופה ארוכה. בדרך כלל זה יוצר מצב בו שני בני הזוג שוכרים עורך דין ומנסים להשיג נקודות יתרון רבות על בן הזוג השני כך שלמעשה בסוף כולם מפסידים ובעיקר הילדים. גישור גירושין נועד להושיב את בני הזוג ביחד עם עורך דין ולחשוב לפי ההיגיון מה יהיה הסכם הגירושין הכי טוב.

הגישור יכול לשמור על המשפחה

גישור גירושין יכול גם לשמור על המשפחה כך שהתא המשפחתי יישמר. אולי זה לא בדיוק טיפול זוגי אך בסופו של דבר כאשר מדברים על הנושא בטונים קצת יותר נמוכים מבינים טוב יותר מה בדיוק הבעיה. כך למעשה אפשר להבין עד כמה הליך הגירושין הוא הליך מסובך ולעתים הזוגות נרתעים ממנו יש זוגות שמחליטים לחיות בפירוד ולא בתור מגורשים כי אז החיים שלהם יהיו הרבה יותר טובים וגם הילדים שלהם ירגישו טוב יותר. אמנם גישור גירושין לא תמיד מחזיר עטרה ליושנה אך בסופו של דבר עם עו"ד משפחה שמבין אתכם ומדבר אתכם בגובה העיניים וביחד, הכל יהיה הרבה יותר טוב.

גישור גירושין לתהליך נעים יותר

באופן כליל גישור גירושין עם עו"ד משפחה יכול לעזור לכם לתהליך הרבה יותר נעים. תהליך הגירושין בכל מקרה לא יהיה פשוט רגשית אך כאשר כל צד מהתא המשפחתי נפגש עם עורך דין אחר וכול אחד מהם מנסה להשיג כמה שיותר יתרונות על השני כדי שביום שהם יגיעו מול שופט יהיו להם יותר כלים להשיג את מטרותיהן, זו מלחמה של ממש. הליך גירושין עם גישור הופך להיות שונה לגמרי. המטרות כבר לא לחוד אלא משותפות, אפשר לנהל שיחה הגיונית זה עם זה לפי ההיגיון ולא לפי הרגש ולמעשה התקשורת הרבה יותר טובה. זה אולי היתרון המשמעותי ביותר בגישור גירושין.

גישור גירושין עולה הרבה פחות

גישור גירושין הוא תהליך הרבה יותר זול. אם משווים אותו לאפשרות השנייה, שכל אחד מהצדדים ייוצג על ידי עורך דין משפחה משלו, ההשוואה הזו פשוט לא תהיה הוגנת ואפילו תבהיל אתכם. אם גישור גירושין יכול לעלות 10-15 אלף שקלים מתחילת התהליך ועד השלב הסופי בו אתם מגורשים, עורך דין גירושין יתחיל מ-20 עד 30 אלף שקלים לכל אחד. לעתים יהיה מדובר על סכום כפול ואפילו משולש וזה כבר תלוי בכמות הדיונים שיהיו מול שופט וכמובן במורכבות שלו. גישור גירושין יהיה הרבה יותר נחמד גם כיוון שאתם קובעים ביחד את השעות שבהן תיפגשו, את המקומות שבהן תיפגשו וכולי.

תחשבו על הילדים שלכם

הילדים שלכם הם הנקודה החשובה ביותר בכל התהליך. הילדים באופן אוטומטי יחשבו שהם הבעיה וזה יכול להיות בעייתי מאוד עבורם. הם יכולים להישבר רגשית גם אם זה יהיה באופן לא מודע. חשוב מאוד לדבר איתם בתהליך הגירושין כדי לתמוך בהם משני הצדדים ושלא רק אבא או אימא יהיו איתם. גישור גירושין יהיה הכי טוב עבורם בדיוק מהסיבה הזו. כאשר מתגרשים בגירוש גירושין מסודר ובו שני הצדדים דנים זה עם זה מה יהיה עתיד הילדים לא רק שהעתיד שלהם יתקבל אחרי ראייה מערכתית טובה יותר של המצב האובייקטיבי אלא הם יראו את אבא ואימא ביחד ולא לחוד.
 from vered-levi.tumblr– Feed 
https://vered-levi.tumblr.com/post/181218002459/%D7%A2%D7%95%D7%93-%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%97%D7%94-%D7%9C%D7%92%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%A8-%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%9F

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דיני משפחה נפוצים בתל אביב

הסכם משמורת משותפת אצל מגשר גירושין

ניכור הורי - כל מה שחשוב לדעת