עו"ד משפחה - העידן המודרני

בכל מה שקשור לעניינים משפחתיים אפשר לומר שאת רוב המחלוקות נוכל לפתור בעצמנו. עם זאת לעתים רחוקות יש צורך בהתערבות משפטית ולכל הפחות בייעוץ כלשהו שרק עו"ד משפחה יוכלל ספק. מה בדיוק מבצע עורך דין משפחה ומתי נזדקק לו? זה הזמן לדבר על עו"ד משפחה בעידן המודרני.

לפתור בעיות בצורה נעימה

אין ספק שבעיות משפחתיות יכולות להיות גדולות הרבה יותר ממה שנדמה. כמובן שהבעיה הנפוצה ביותר היא בין זוגות נשואים אך למעשה יש הרבה יותר בעיות ממה שנדמה גם בענייני צוואה, עסקים משפחתיים וכולה. כאשר אנו מדברים על עורך דין משפחה, העיסוק שלו יהיה בנושאים משפחתיים גרידא כמו למשל עריכת צוואות או ענייני גירושין וכל מה שקשור בהם, ופחות בעסקים משפחתיים הרי שזהו דין אחר לחלוטין. בימינו אנשים רבים חוששים להיעזר בעורך דין משפחה מכל מיני סיבות, כאשר גם השם של המשפחה יכול להיפגע אם ייוודע לסביבתם כי הם בתהליך משפטי.

מדוע חשוב לבחור בעו"ד משפחה?

עורך דין משפחה יכול להיות בעל המקצוע שיעזור לכם לצאת מהמצב הסבוך אליו נקלעתם בתא המשפחתי. יכול להיות שלא כל כך ברור לכם איך אפשר להתחיל חיי משפחה משותפים עם בן או בת הזוג שלכם בלי להסתבך לאחר מכן בכל מיני סוגיות שעולות מידי פעם לסדר היום בציבור כמו למשל פסקי דין בענייני גירושין ומשמרות לילדים וכולה, או עניני ירושה וצוואות. בחירה בעורך דין משפחה תעזור לכם להבין כיצד החוק מתייחס לנושאים שאתם רוצים לקבל עליהם מידע וכך תוכלו להבין טוב יותר מה מצפה לכם בכל מקרה שיכול לקרות.



מה תפקידו של עורך דין משפחה בעידן המודרני?

·         בימינו יותר ויותר זוגות בוחרים שלא להינשא ברבנות ולחתום על הסכם חיים משותפים. הסכם זה הוא למעשה הסכם שמכונה הסכם ממון ברוב המקרים אם כי אינו מדבר רק על כסף. הסכם זה למעשה קובע במידה די רחבה את כל האפשרויות שיקרו בעת שהזוג יחליט להתגרש וברוב המקרים הוא הופך את החיים המשותפים להרבה יותר פשוטים. עורך דין משפחה הוא זה שיחתום וינסח את ההסכם הזה לפני הגעתו אל מול שופט.
·         עורך דין משפחה דואג גם לכל עניני הגירושין עצמם. עורך דין גירושין הוא למעשה עורך דין משפחה שמתמחה בגירושין ולרוב הוא יתפוס צד כלשהו. לעומת זאת יש עורכי דין שמתעסקים בדיני משפחה שפועלים כמגשרים. עדיין מדובר לרוב בעורכי דין מקצועיים אך התהליך שהם מבצעים נועד לגשר בין בני הזוג ולא לתפוס צד וזהו שינוי מהותי בימינו.
·         לא מעט מקרים קרו בשנים האחרונות בהם בני משפחה שאיבדו את יקיריהם לא ראו דבר וחצי דבר מהירושה. זה קורה כי המבוגרים בזקנתם אינם שפויים תמיד בדעתם וחותמים על צוואות שאנשים אחרים ניסחו להם כמו למשל עובדים זרים שהיו להם או שכנים. עורך דין משפחה דואג שהצוואה תהיה מנוסחת ותקינה מול שופט.
 from vered-levi.tumblr– Feed 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דיני משפחה נפוצים בתל אביב

הסכם משמורת משותפת אצל מגשר גירושין

ניכור הורי - כל מה שחשוב לדעת