מלחמות או גישור? הדרך לגירושין שפויים

גירושין לא חייבים להיות שליליים

יש כמה דרכים להתייחס לכל דבר בחיים. אפשר להסתכל על חצי הכוס המלאה ואפ להסתכל על החצי הריק. יש כאלו שיעדיפו לשתות את המים ולהפוך את כל הכוס לריקה רק כדי להרגיש טוב עם עצמם ויש כאלה שמה שיעשה להם להרגיש טוב הוא להפיל את הכוס על הרצפה ולנתץ אותה לחתיכות בלי לחשוב על העתיד. אפשר להמשיל את הכוס לחיי הזוגיות שלנו כשאנחנו רוצים להתגרש לעמים אין מנוס ונראה כאילו גירושין זה הפתרון היחיד אך יש כמה דרכים לעבור את ההליך הלא פשוט הזה כמו בעזרת גישור גירושין או עו"ד דיני שפחה, כאשר כל אחד צריך לשאוף להליך רגוע ושליו בין הצדדים. מלחמות לעולם לא עשו טוב לאף אחד ובסוף כולם יוצאים מפסידים.




מלחמות או גישור? הדרך לגירושין שפויים

·         כדי לעבור הליך גירושים בצורה נאותה ורגועה מומלץ לנסות לעבור את ההליך באמצעות מגשר גירושין. גישור גירושין הוא לא תהליך משפטי, הוא תהליך בו מגיע מגשר גירושין למקום שאתם תקבעו בשעה שאתם תקבעו, וכך תוכלו לשוחח זה מול זה, ולא בבית המשפט מול שופט, בצורה רגועה. פעמים רבות זוגות פותחים את הלב ואומרים את כל מה שיש להם להגיד לבן הזוג השני אך התפקיד של המגשר הוא לכוון אותם לעבר העניינים הרלוונטיים כמו הנושא הכלכלי, משמרות הילדים וכולה.
·         אם אתם מחליטים להתגרש ללא גישור גירושין או שגישור כזה לא צלח, חשוב להתייעץ עם עו"ד דיני משפחה. עו"ד דיני משפחה יסייע לכם בכל מה שקשור להליך עצמו, החל מהשלב הבירוקרטי ועד ההסכמות שתקבלו. לא תמיד ההסכמות יהי פרקטיות ולא תמיד יתקבלו בפני שופט ולכן עו"ד דיני משפחה עם כל הניסיון שלו יידע לכוון אתכם אל הפשרה שתהיה טובה עבור שניכם וכך התהליך לא ייכנס לעימותים משפטיים קשים מאוד.

הכל תלוי בשניכם

כשבני זוג מחלטים לקבל החלטה בוגרת ולעבור את הליך הגירושין בשלום עם יצירת נזק מועט ככל הניתן לעצמם ולילדים מבחינה כלכלית ורגשית הגירושין נתפשים כתהליך לא נורא כמו שחושבים אך התהליך הזה יכול להיות סוער ורע מאוד במידה ובני הזוג לא מקבלים הכוונה ראויה. עו"ד דיני משפחה הכרחי מאוד ולא בגדר המלצה, למי שרוצה לעבור תהליך בריא ומהיר.
 from vered-levi.tumblr– Feed 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דיני משפחה נפוצים בתל אביב

הסכם משמורת משותפת אצל מגשר גירושין

ניכור הורי - כל מה שחשוב לדעת