על ההבדל בין עורך דין גירושין למגשר גירושין

יותר מעשרה אחוזים מהזוגות מחליטים להתגרש בסופו של דבר ורובם עושים זאת בשנים הראשונות שלאחר הנישואין. לכאורה, גירושין הוא מצב בו הזוג מחליט שהתא המשפחתי צריך להתפרק ואין שום סיבה ששניהם לא יהיו מאושרים מהמצב הזה אלא אם כן אחד עוזב את השני במפתיע או בוגד בו, אך בחלק גדול מהמקרים הסלמת היחסים היא הדבר שהופך הכול לשלילי.



הדרך היא זו שקובעת
אחרי מספר שנות זוגיות יש סיכוי שהאהבה כבר לא תהיה באוויר, הריבים יתחילו להיות באופן קבוע ולעתים גם טיפולים זוגיים לא יעזרו. לא סתם עו"ד גירושין הוא אחד מהמקצועות הכי רווחיים שיש במדינה כאשר חלק משמעותי מאוד מהזוגות מתגרשים וזה ביחס להשוואה כלל עולמית. מה שקובע את ההרגשות והתחושות של בני הזוג והסובבים אותם במהלך התקופה הזו היא לא העובדה שהם מתגרשים אלא הדרך. אם שני בני הזוג ייקחו את זה ברגוע ויבינו שהם אנשים בוגרים אז הכול יהיה הרבה יותר חיובי אך איך באמת אפשר להיות באווירה כל כך נינוחה כשכל אחד מדבר עם עורך דינו והם מתראים כמעט רק בבית המשפט?
החלטתם להתגרש? אפשר גם אחרת
עו"ד גירושין אמנם יעשה הכול כדי להוציא אתכם עם ידכן על העליונה מכותלי בית המשפט ושתקבלו את מה שאתם חושבים שמגיע לכם ולהשאיר לבן או בת הזוג כמה שפחות. זה יכול להיות רלוונטי בעיקר כאשר יש נכסים והון משותף לשני בני הזוג, ועוד יותר חמור כאשר מדובר על ילדים משותפים, בעיקר כשהם מתחת לגיל 18. אם אתם לא מעוניינים בתסריט הזה הגיע הזמן לבחון את האפשרות להתגרש עם מגשר גירושין שיהיה לצדכם לאורך כל הדרך כדי שתעברו את התהליך ביחד. לא לחוד, אלא ביחד, דבר שאמנם נשמע קטן אך משמעותי מאוד ומכיל תהליך שונה לחלוטין.
ההבדל בין עורך דין גירושין למגשר גירושין
·         עו"ד גירושין יעזור לצד אחד בלבד. כשמחליטים לבחור באפשרות של בית המשפט צריך להגיש תביעה דבר שמדרדר את היחסים בין בני הזוג באופן מחריד לקווים שהם בעצמם לא חשבו שהם יגיעו. ברוח האווירה הכול נעשה יותר לוהט והקרבות המשפטיים יכולים להיגמר בבכי ובמצבים נפשיים לא פשוטים כאשר גם הסביבה שמקיפה את בני הזוג יכולה להרגיש מוזר עם האווירה החדשה שנוצרה. עו"ד גירושין שומע רק צד אחד ובסופו של דבר עושה הכול כדי לזכות בכמה שיותר תנאים את הצד שלו בלי קשר לטובת הילדים ולצדק, אם בכלל עוד קיים דבר כזה.
·         מי שמחליט את פסק הדין לגבי בני הזוג יהיה השופט, דבר שיכול להיות מוטעה כיוון שהוא שומע את הצדדים רק מעורכי הדין שיכולים להיות בפערי ניסיון זה מזה דבר שיבליט צד אחד לטובה שלא בצדק וכמובן לא לטובת הילדים אם הם חלק מהסיפור. השופט לא יכיר את הצדדים אלא יפסוק רק לפי העובדות שניתנו לו, דבר שלא יקרה עם מגשר גירושין. מגשר גירושין יושב עם שני הצדדים ביחד וביחד מנסחים את הסכם הגירושין כאשר ההיכרות האישית תורמת מאוד למהלך.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דיני משפחה נפוצים בתל אביב

הסכם משמורת משותפת אצל מגשר גירושין

ניכור הורי - כל מה שחשוב לדעת