עורך דין משפחה וירושות במודיעין

מיהו עורך דין משפחה וירושות במודיעין וכיצד נבחר אותו נכון?

מתי נצטרך עורך דין משפחה וירושות?

עורך דין משפחה יכול לעזור לכם בשלל מקרים ולא רק בגירושין. אמנם הליך הגירושין הוא המוכר ביותר אך הוא ממש לא היחיד. הליך זה מורכב מאוד וזה הזמן להכיר את שאר התחומים שבהם מתעסק עורך דין משפחה, אחד מהם הוא כתיבת צוואות. הירושה שלכם מחכה לכם אחרי שאבא ואימא ילכו לעולמם ובמצב כזה תצטרכו להגיע מול שופט ולשחרר את הירושה שלכם. בדרך כלל הירושה שלכם תשתחרר די בקלות אך לעתים השופט יכול להבין דברים אחרים ממה שכתבו אבא או אימא. יש צורך לכתוב את הירושה באופן תקין משפטית ולשם כך יש להיעזר בעורך דין ירושות מנוסה.

כמה עולה עורך דין משפחה וירושות?

עורך דין משפחה וירושות יכול לעלות סכום משתנה מאוד, בין היתר לפי הניסיון שלו אך גם לפי סוג התיק. אם מדובר בכתיבת צוואה העלות יכולה להיות 1000 עד 3000 שקלים וזה תלוי גם במשך הזמן שהוא ישמור את הצוואה אצלו. עורך דין משפחה יכול לגבות סכום כולל של 20 עד 70 אלף שקלים בתהליך גירושין וזה מסביר לכם עד כמה מדובר בתהליך יקר. כמובן שהמחיר הזה לא יהיה לשווא, מדובר בעבודה מפרכת מאוד עבור עורך הדין שצריך להגיע לדיונים רבים בבית משפט, להגיש ערעורים ולגבש אסטרטגיה יעילה כדי להשיג את המטרות שלו.

כיצד נבחר את עורך הדין המתאים?

עורך די משפחה יכול לעשות עליכם רושם טוב אך זה לא אומר שהוא יהיה בחירה הטובה ביותר. חשוב לזכור שאם מדובר בהליך גירושין, הבחירה שלו צריכה להיות הרבה יותר מעמיקה ויסודית. כך למשל אם אתם רוצים להתגרש מבני הזוג, בחירה רעה של עורך דין שאינו מנוסה מספיק ועורך הדין של הצד השני יעשה לו בית ספר, תעלה לכם במשמורת על הילדים או בדמי מזונות כבדים מאוד. אם מדובר בבחירה עורך דין משפחה וירושות כדי לכתוב צוואה, הבחירה יכולה להיות הרבה יותר משוחררת ומרווחת אך גם אז יש להשקיע את מיטב המאמצים שלכם.

מדוע התפקיד של עורך הדין חשוב?

עורך דין הוא אחד מבעלי המקצוע הכי משמעותיים עבור הלקוח מכמה סיבות. ראשית הוא מתעסק בנושאים מאוד חשובים כי הרי אפילו כתיבת צוואה יכולה להיות מסובכת ומורכבת ולסבך אתכם בצרות לאחר מכן שהשופט יבין את הירושה בצורה שונה. כמו כן, מדובר על עולם שלם שהלקוחות לא מבינים. אין להם מושג מה אומרים המושגים שהם שומעים בבית המשפט ועורך הדין צריך להיות זה שיכניס אותם לתמונה ויסביר להן את מאזן הכוחות. אולי זה נשמע פשוט ואולי לחלק מכם זה נשמע לא כל כך משמעותי, אך ההבדלים הללו בין עורכי הדין יכולים להגיע לפער די תהומי.

האם יש חשיבות למיקום הגיאוגרפי?

יש חשיבות רבה למיקום הגיאוגרפי של עורך הדין ובעיקר כאשר בוחרים בעורך דין לתהליך ארוך ומורכב כמו גירושין. כמובן שגם עורך דין לכתיבת צוואה ולשחרור ירושות יהיה נוח יותר כאשר הוא גר קרוב, אך כשתדירות הפגישות עולה יש לכך חשיבות רבה יותר. כדי לא לבזבז זמן רב על נסיעות עד לעורך הדין וכמובן שהוא יהיה נגיש יותר בכל רגע שתצטרכו אותו, חשוב לבחור אחד מאזור מגורכם. רק כך תוכלו לקבל את השירות האישי והצמוד שאתם רוצים לקבל בסוגיות משפטיות, בעיקר בענייני משפחה שידועים כארוכים מאוד, לעתים אפילו יותר משנה אחת שלמה.
 from vered-levi.tumblr– Feed 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דיני משפחה נפוצים בתל אביב

הסכם משמורת משותפת אצל מגשר גירושין

ניכור הורי - כל מה שחשוב לדעת